Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel® Gillet

Møde hos os

Et indbydende hotel i centrale Uppsala med spafaciliteter

3 Store mødelokaler
20 Mindre mødelokaler
161 Hotelværelser
200 Stående deltagere
200 Siddende deltagere

Clarion Hotel Gillet er beliggende lige i hjertet af byen og er et travlt aktivitetsknudepunkt for forretningsrejsende, konferencedeltagere, turister og lokale. Gillet-navnet har været et af byens klassiske hoteller siden 1700-tallet.

Nyd en uformel madoplevelse med eksklusiv kogekunst i vores The Social-restaurant. Det er et godt sted at udbygge sit netværk over vores forretningsfrokost.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Den centrale beliggenhed med gode transportforbindelser gør os til et ideelt sted for events, der tiltrækker internationale skarer. Vores faciliteter er fleksible og udstyret med al den nyeste teknologi til præsentationer og multimedievisninger.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard

Ekstra stor

200
200 ㎡
Ekstra stor
100
40
150
200

Vores vigtigste Eventlokale har en kapacitet på 300 stående eller 200 siddende, og er den bedste løsning for store foredrag, konferencer eller messer. Den rullende scene og talrige tv-apparater (som kan forbindes) giver dig masser af muligheder.

Kapacitet

Klasselokale 100 personer
Hestesko 40 personer
Runde bord 150 personer
Biografopstilling 200 personer

Udstyr

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Stor

150
130 ㎡
Stor
100
150
90

Rummet Gillesalen kan rumme op til 150 personer. Det omfatter en vanddispenser, en teleslynge, og et headset og mikrofon til præsentationer af høj kvalitet. En projektor er også tilgængelig.

Kapacitet

Klasselokale 100 personer
Biografopstilling 150 personer
Islands 90 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Videokonference
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mellem

25
60 ㎡
Mellem
18
16
25
18

Vi tilbyder 11 lokaler i størrelsen 20-90 personer. Samtlige passer udmærket til uddannelser eller forelæsninger. Ønsker I en fast møblering med lænestole, anbefaler vi vores lokale Gustavianum. Alle lokaler tilbyder projektor.

Kapacitet

Klasselokale 18 personer
Hestesko 16 personer
Biografopstilling 25 personer
Islands 18 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Lille

12
30 ㎡
Lille
12

Vælg Overetagen, hvis du ønsker den mest eksklusive plads på vores hotel. Dette område er helt adskilt fra konferenceområdet og er perfekt til vigtige private diskussioner. Hertil kommer den uovertrufne udsigt over katedralen og byens tage.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

Tilpas din konferencemenu og spisemuligheder ved at vælge udfra vores Basic, Some Extra og Let's Go Crazy!-menuer. Vi tilbyder gratis formiddags- og eftermiddagskaffepause, samt eftermiddagssnacks.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Spa
  • Træningslokale
  • Busparkering
    • Indendørs pool
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
    • Flipover
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Justerbar værelsesstørrelse
    • Konferencecenter
3.2.8.003 26
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.