Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel® Tyholmen

Møde hos os

Billedskønne omgivelser til dit forretningsevent i Arendal

3 Store mødelokaler
7 Mindre mødelokaler
96 Hotelværelser
460 Stående deltagere
350 Siddende deltagere

Beliggende i den gamle bydel ved kajområdet tilbyder Clarion Hotel Tyholmen havudsigt og storartet spisning samt moderne konferencefaciliteter. Med en række hotelværelser og konferencerum at vælge imellem kan du med sikkerhed finde det helt rigtige.

Clarion Hotel Tyholmen er mere end blot et sted at overnatte. Der er vores moderne konferencefaciliteter med havudsigt. Der er vores restaurant. Og der er vores smukke billedskønne beliggenhed i det centrale Arendal.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Clarion Hotel Tyholmen tilbyder seks moderne konferencerum, alle med projektorer, kontorartikler og gratis WiFi. Vores personale hjælper dig i planlægningsfasen og under dit event, hvis nødvendigt, for at sikre sig at det bliver en stor succes.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi

Ekstra stor

350
264 ㎡
Ekstra stor
250
70
190
350

Vores største konferencelokale er banketsalen, som kan rumme op til 300 personer. Salen har store vinduer med udkig over vandet og adgang til terrasse. Hvis du har behov for ekstra plads kan restauranten og vores Chambre Séparée åbnes op.

Kapacitet

Klasselokale 250 personer
Hestesko 70 personer
Runde bord 190 personer
Biografopstilling 350 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Stor

160
164 ㎡
Stor
120
50
120
160

Sal A har plads til maks. 160 personer, og er et luftigt og moderne mødelokale med store vinduer og flot udsigt over vandet. Lokalet har god loftshøjde, moderne teknik og ventilation. Det befinder sig i den nyeste del af hotellet, bygget i 2007.

Kapacitet

Klasselokale 120 personer
Hestesko 50 personer
Runde bord 120 personer
Biografopstilling 160 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Mellem

50
50 ㎡
Mellem
26
28
28
40
50

Til en anelse større møder, seminarer eller konferencer har vi vores to konferencerum, der kan rumme 50 personer hver. Hvis du har brug for ekstra udstyr, såsom en scene eller et podium, træder vores konferencepersonale med glæde til for at hjælpe.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 26 personer
Klasselokale 28 personer
Hestesko 28 personer
Runde bord 40 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Lille

20
22 ㎡
Lille
16
18
20

Vi har totalt 5 mindre mødelokaler, der passer til 2-15 personer. Lokalerne ligger på første eller anden etage, tilbyder vinduer og dagslys samt projektor og lærred.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer
Hestesko 18 personer
Biografopstilling 20 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Whiteboard
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Mad og drikke

Vi har tre forskellige pakkeløsninger, der tilbyder dig et bredt udvalg af muligheder for mad og drikke til dit event. Du kan endda kombinere frit og få din egen skræddersyede menu, og vores personale vil med glæde hjælpe dig med forslag.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Parkering
  • Roomservice
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Indendørs pool
  • Ladestation
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.8.003 25
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.