Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Riddergaarden Mountain Lodge

Møde hos os

Velkommen til Riddergaarden Mountain Lodge

1 Store mødelokaler
1 Mindre mødelokaler
48 Hotelværelser
100 Stående deltagere
80 Siddende deltagere

Riddergaarden er det ideelle sted til din konference, firmaevent eller ledersamling. Konferencehotellet ligger midt i Beitostølen – tæt på alpinløjper – og fungerer som moderne lejlighedshotel til både arbejde og oplevelser i spektakulære omgivelser.

Konference på Riddergaarden Mountain Lodge – mødelokaler med moderne komfort og fjeldudsigt

Hold jeres næste konference i unikke rammer på Riddergaarden Mountain Lodge. Her bor deltagerne i stilfulde, nyopførte lejligheder af høj standard og med alle nødvendige faciliteter – perfekt til både fokuseret arbejde og afslappende pauser. Efter en produktiv arbejdsdag kan gruppen sænke skuldrene i vores wellnessafdeling med swim-in & swim-out året rundt eller samles til en social og velsmagende middag på vores italienske restaurant, Casa Montagna.
Om vinteren tilbyder vi ski-in/ski-out, og resten af året byder Beitostølen på et bredt udvalg af aktiviteter – fjeldture, cykling, spa, kulinariske oplevelser og meget mere – alt sammen i kort gåafstand fra lodgen.

Moderne og fleksible mødelokaler

Vi tilbyder mødelokaler, der kan tilpasses jeres behov – uanset om I planlægger workshops, større præsentationer eller mindre gruppesamlinger. Fjeldlandskabet omkring lodgen giver desuden oplagte muligheder for aktiviteter, der styrker samarbejde, fællesskab og motivation.
Med både rolig beliggenhed og kort vej til oplevelser får I et miljø, der fremmer kreativitet, koncentration og gode idéer.

Kontakt os i dag og få et skræddersyet tilbud!

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Vores to mødelokaler spænder fra en eksklusiv Chambre Séparée til intime møder til et fleksibelt konferenceområde med plads til op til 80 deltagere. Med topmoderne udstyr, førsteklasses service og rolige omgivelser.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Mikrofon

Chambree Separee

22
385 ㎡
Mellem
22

Vores Chambre Séparée er perfekt til intime møder og ledergrupper. Eksklusive materialer og stilfulde møbler skaber den rette atmosfære for gode beslutninger. I Casa Montagna får I topservice, ro og komfort – ideelt til fokus og samarbejde.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 22 personer

Udstyr

Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Papir og kuglepenne
Flipover
TV-skærm
PC projektor
Teleslynge
Whiteboard
Videokonference
Mikrofon
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Synsberget

100
156 ㎡
Stor
60
80
36
30
48
100

Vores konferencecenter rummer op til 80 personer og tilbyder en fleksibel, uforstyrret ramme til møder, workshops og præsentationer. Med moderne udstyr, egen lobby og kort vej til forfriskninger og restaurant er alt klar til et effektivt arrangement.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 60 personer
Klasselokale 80 personer
Cabarét seating 36 personer
Hestesko 30 personer
Runde bord 48 personer
Biografopstilling 100 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Teleslynge
Whiteboard
Videokonference
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Our facilities

Please find below a list of services and facilities available at our hotel. The crossed-out services are not available at our hotel, but you may be able to find them at other hotels nearby (listed further down).

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
  • Sauna
  • Spa
  • Taxaservice
    • Roomservice
    • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Popcorn og softice
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Airplay
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
    • Wi-Fi
    • Papir og kuglepenne
    • Teleslynge
    • Videokonference
    • Whiteboard
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Messe
Konferenceløsninger
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencecenter
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
  • Justerbar værelsesstørrelse
    • Konferencelounge
3.2.33.005 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.