Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel® Bergen Airport

The Clarion Meeting

Konferencer og møder ved Bergen Flesland lufthavn

7 Store mødelokaler
9 Mindre mødelokaler
200 Hotelværelser
750 Stående deltagere
740 Siddende deltagere

Clarion Hotel Bergen Airport er designet til at opfylde ønskerne hos forretningsgæster, der søger nye oplevelser. Dette unikke og levende hotel vil forbløffe besøgende med moderne design, masser af komfort og praktisk placering ved lufthavnen.

Clarion Hotel Bergen Airport, som er beliggende direkte inde i Bergen Airport lufthavnskompleks, giver gæster lidt mere luksus under deres stop-over eller forretningsrejse. Hotellet er udstyret med moderne, state-of-the-art faciliteter.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Gæster kan tage direkte fra flyet til et møde her på Clarion Hotel Bergen Airport. Hotellet kan med sine 15 mødelokaler i forskellige størrelser beværte over 1000 gæster på én gang, spredt ud i moderne lokaler og møderum.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi

Ekstra stor

740
750 ㎡
Ekstra stor
600
740
550
600
380
740

Feel The Music er det største rum med plads til 700 gæster. Dette fantastiske lokale er naturligt oplyst og har højt til loftet, så rummet ikke vil føles proppet, selv når kapaciteten er fuldt udnyttet. Scener, lys og lyd kan arrangeres på forhånd.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 600 personer
Område for mingel 740 personer
Klasselokale 550 personer
Hestesko 600 personer
Runde bord 380 personer
Biografopstilling 740 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Videokonference
Airplay

Stor

130
211 ㎡
Stor
72
120
90
50
120
130

Play Forward og Stop Rewind kan bruges som enkelt rum eller kombineres og dermed beværte op til 100 personer. Disse rum tilbyder med deres design masser af muligheder og inspirerer gæster til at tænke ud af boksen i forbindelse med workshops.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 72 personer
Område for mingel 120 personer
Klasselokale 90 personer
Hestesko 50 personer
Runde bord 120 personer
Biografopstilling 130 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Videokonference
Airplay

Mellem

50
78 ㎡
Mellem
30
40
22
50
50

Vores mellemstore mødelokaler ligger i hotellets hovedetage, og har rigeligt med dagslys og god ventilation. VI har 6 mødelokaler på ca. 70 kvm. Alle har godt AV-udstyr med nye projektorer. Gulvtæpper (undtagen 1 lokale), som giver god akustik.

Kapacitet

Disse værelser er perfekte til møder fra 12-50 personer. 4 af værelserne kan slås sammen til 2 store mødelokaler à 144 kvadrat.

Bestyrelseslokale 30 personer
Klasselokale 40 personer
Hestesko 22 personer
Runde bord 50 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Airplay

Lille

12
26 ㎡
Lille
12

Vores mindste mødelokaler ligger i hotellets hovedetage med enkel adgang til de større konferencesale, så de kan bruges som "breakout rooms". Kun et af dem har dagslys, ellers har de frostet glas og vender ud mod mingelområdet.

Kapacitet

Alle værelserne har projektor og lærred, samt clickshare for enkel kobling til PC.

Bestyrelseslokale 12 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Airplay

Mad og drikke

Det er vigtigt at opretholde et højt energiniveau under konferencen, så vi sørger for, at alle vores gæster bliver godt taget hånd om. En buffet eller toretters frokost tilbydes, og middag serveres i hotellets restaurant, når det er forudbestilt.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
    • Indendørs pool
    • Spa
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • TV-skærm
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Papir og kuglepenne
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
    • Justerbar værelsesstørrelse
3.2.29.004 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.