Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Havnekontoret

Møde hos os

Et charmerende hotel på kajen i en af byens historiske bygninger

0 Store mødelokaler
2 Mindre mødelokaler
113 Hotelværelser
0 Stående deltagere
36 Siddende deltagere

En eksklusiv mulighed for et ophold på Bryggen, et af Norges Verdensarvssteder. Her kan gæster nyde det uforlignelige view ud over floden, let adgang til restauranter og butikker såvel som state-of-the-art konference faciliteter.

Clarion Collection Hotel Havnekontoret er populært blandt handelsrejsende takket være den unikke placering og umiskendelige charme. Byens attraktioner så som Fisketorget og Bergens akvarium ligger tæt på hotellet.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Det charmerende hotel i hjertet af Bryggen har to møderum, som kan bruges til forretningskonferencer. Begge rum har PC projektor, adgang til WiFi og et kvalitetslydsystem. Andet udstyr kan bestilles på forhånd.

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne

Mellem

36
0 ㎡
Mellem
16
30
20
36

Vågen er det største af de to rum og har plads til 36 personer i biografopsætning og 30 personer i klasseværelsesopsætning. Rummet kan bruges til præsentationer, workshops og networking events.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 30 personer
Hestesko 20 personer
Biografopstilling 36 personer

Udstyr

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Lille

10
0 ㎡
Lille
10

Havnekontoret er et lille mødelokale med plads til 10 personer rundt om et bestyrelsesbord. Rummet kan bruges til mindre præsentationer, workshops, bestyrelsesmøder og interviews. Skriveredskaber og papir findes i rummet.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer

Udstyr

Wi-Fi
PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

Morgenmad, frokost, eftermiddagskaffe og lækre aftensmåltider bliver serveret i hotellets restaurant. Særarrangementer kan arrangeres, så gæster får tilbudt snacks, herunder frugt og popcorn samt varme drikke i løbet af konferencen.

Kaffe & te
Bar
Allergivenlig mad
Morgenmad

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Sauna
  • Træningslokale
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Roomservice
    • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Morgenmad
  • Middag
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
  • Mikrofon
    • Naturligt lys / dagslys
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Konference
  • Lille møde
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bryllup
    • Fest
    • Julefrokost
    • Kick-off
    • Kursus
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Gruppeindcheckning
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.11.002 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.