Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Quality Hotel Ramsalt

Møde hos os

4 Store mødelokaler
11 Mindre mødelokaler
250 Hotelværelser
650 Stående deltagere
380 Siddende deltagere

Quality Hotel Ramsalt er et konferencehotel med fuld service og helt nyt udstyr i topkvalitet i centrum af Bodø.

Quality Hotel Ramsalt tilbyder en fuldværdig hoteloplevelse. Tag et slag shuffleboard i vores splinternye bar, nyd en bedre middag i The Social, eller gå en tur i byen og nyd den flotte natur omkring Bodø.

Vores beliggenhed er ideel for konferencer, med kun 10 minutter i bil til lufthavnen og 3 minutters gåtur til centrum. Quality Hotel Ramsalt ligger fint ved den nye havnepromenade, hvor du kan nyde solnedgangen hver aften, mens du ser hurtigruten glide forbi.

Hotellet har 9 rummelige mødelokaler og 1 stor sal. De fleste har store vinduespartier, som gør, at du kan nyde den fantastiske udsigt over havnen. Udover dette har vi byens nyeste og mest moderne store sal på hele 465 m2. Salen kan deles op og tager op til 380 personer i klasseværelsesopsætning, 650 i biografopsætning og 280 ved runde borde.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Vores konferenceafdeling, fordelt på to etager, tilbyder elegant design, komfortable loungeområder (inkl. The Social Lounge) og topmoderne faciliteter for produktive møder.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi

Ekstra stor

650
465 ㎡
Ekstra stor
500
380
650

Ramsalt er vores største konferencesal og kan bruges som ét stort lokale eller opdeles i tre mindre sektioner. Festsalen er perfekt til konferencer, breakout-sessions, kick-offs, koncerter og banketter.

Kapacitet

Ramsalt er en fleksibel festsal med et elegant design, som har i alt fire skærme og en loftshøjde på 8,5 meter. Salen kan nemt opdeles i tre mindre lokaler.

Long tables 500 personer
Klasselokale 380 personer
Biografopstilling 650 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Videokonference
Airplay

Stor

60
69 ㎡
Stor
20
32
42
26
60
24

Hundholmen er et elegant lokale med mulighed for at åbne skillevæggen og derved skabe et større område, der egner sig til stande eller udstillinger. Med store vinduer ud mod havet byder lokalet på masser af naturligt dagslys og en smuk udsigt.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Long tables 32 personer
Klasselokale 42 personer
Hestesko 26 personer
Biografopstilling 60 personer
Islands 24 personer

Udstyr

Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay
PC projektor
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon

Mellem

35
43 ㎡
Mellem
12
24
26
14
16
35

Mødelokalerne Keisern, Saltstraumen og Bodin er tre mellemstore mødelokaler, perfekt egnede til samlinger med kollegaer, mindre konferencer eller større møder. Hvert lokale er udstyret med topmoderne teknologi og tilbyder fleksible løsninger.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer
Long tables 24 personer
Klasselokale 26 personer
Hestesko 14 personer
Groups 16 personer
Biografopstilling 35 personer

Udstyr

Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Flipover
TV-skærm
Airplay
PC projektor
Teleslynge
Mikrofon
Projektorskærm / -lærred

Lille

11
20 ㎡
Lille
11

Mødelokalerne Steigtind, Hovsundet, Parken og Fyret er 4 mødelokaler designet til mindre grupper. De er udstyret med alle de moderne faciliteter, du måtte have brug for, og er perfekte til workshops og møder. Alle lokaler har naturligt dagslys.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 11 personer

Udstyr

Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Videokonference
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay
PC projektor
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Mikrofon

Mad og drikke

Lækre snacks såsom kager, frugt, is, popcorn, kaffe, te og vand er tilgængelige hele dagen. Frokost og middag kan nydes på The Social Bar & Bistro, med udsigt over havet og de omkringliggende fjelde. Særlige menuer kan arrangeres efter anmodning.

Kaffe & te
Popcorn og softice
Sunde snacks
Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Airplay
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
    • Egen tekniker
3.2.31.004 27
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.