Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel Oslo

Clarion Meetings in Nordic Top Cities

Nyt og moderne hotel med spændende konferencefaciliteter

6 Store mødelokaler
8 Mindre mødelokaler
255 Hotelværelser
400 Stående deltagere
400 Siddende deltagere

Oplev Oslos nye bydel, Bjørvika, med Clarion Hotel Oslo – byens nye knudepunkt for kunst, kultur og underholdning, med faciliteter tilpasset de høje forventninger til dagens møder og arrangementer.

Hotellet har 255 værelser inklusiv lækre suiter og konferencekapacitet for hele 1200 personer. Hele 2080 kvadratmeter på én og samme etage!

Den største sal rumme rhele 400 personer i biografopsætning, og der kan dækkes op til banketmiddag til 200 personer. For mindre grupper findes 6 topmoderne bestyrelsesmødelokaler. Udover flotte rum, mødelokaler og eget veludstyret træningslokale, kan du også booke dit event i hotellets eget art space Sketch med en kunstsamling i verdensklasse. Sketch er også velegnet til vernissage eller produktudstilling i forbindelse med messer.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi

Ekstra stor

400
418 ㎡
Ekstra stor
192
400
220
400

Den store sal, Agora, har plads til op mod 400 personer i biografopstilling. Perfekt til større arrangementer, konferencer og banket/gallamiddag. Med tre skærme og professionelt lyd- og lysanlæg sikres I en god oplevelse.

Kapacitet

Salen kan også deles i tre mindre sale.

Scenen er bygget op i moduler og er derfor meget fleksibel.

Bestyrelseslokale 192 personer
Område for mingel 400 personer
Klasselokale 220 personer
Biografopstilling 400 personer

Udstyr

PC projektor
Teleslynge
Wi-Fi
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Naturligt lys / dagslys
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Stor

231
319 ㎡
Stor
48
170
40
130
231

Vores store sal Agora kan også opdeles i tre mindre sale.

Kapacitet

Vores store sal Agora kan opdeles i tre mindre sale, som kan lejes separat eller i kombination, så vi kan tilbyde dig konferencelokaler på 200 m² og 300 m², hvis du ikke har brug for hele salen. Disse er perfekte, hvis du vil have en biografopsætning til omkring 150 - 200 personer eller en banket til omkring 150 personer.

Bestyrelseslokale 48 personer
Klasselokale 170 personer
Hestesko 40 personer
Runde bord 130 personer
Biografopstilling 231 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Papir og kuglepenne
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Mellem

99
121 ㎡
Mellem
32
72
38
64
99

Vi har fire konferencelokaler i størrelsen 80-120 kvadratmeter.

Kapacitet

Disse lokaler er ideelle til grupper på 70-100 personer i biografopstilling, 50-70 personer i skolebordsopstilling eller 50-80 personer i banketopsætning. Send os en forespørgsel, så hjælper vi jer med at finde det bedste lokale til jeres konference/event.

Bestyrelseslokale 32 personer
Klasselokale 72 personer
Hestesko 38 personer
Runde bord 64 personer
Biografopstilling 99 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Papir og kuglepenne
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Lille

24
33 ㎡
Lille
12
16
12
10
24

Vi har 5 fantastiske bestyrelseslokaler på 20-30 kvadratmeter. Vores stolthed er hjørneværelset Ink med bestyrelsesbord til 12 personer og fantastisk udsigt ud mod Akerselven og Operaen.

Kapacitet

Bestyrelsesbord er standardopsætning for disse lokaler, men enkelte lokaler kan ommøbleres, hvis der er brug for det. Det største lokale kan rumme op til 16 personer omkring bordet.

Bestyrelseslokale 12 personer
Klasselokale 16 personer
Hestesko 12 personer
Runde bord 10 personer
Biografopstilling 24 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Papir og kuglepenne
Videokonference
Airplay

Mad og drikke

Vi skræddersyr din konference. Drinks, snacks, kaffe og måltider kan forudbestilles, når der bookes en konference på hotellet. Der er forskellige skræddersyr at vælge i mellem, så gæsterne kan forbliver fulde af energi i løbet af dagen.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Roomservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
    • Sauna
    • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.13.011 25
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.