Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel® & Congress Sea U

The Clarion Meeting

Helsingborgs største kongreshotel, midt i city!

5 Store mødelokaler
16 Mindre mødelokaler
250 Hotelværelser
1250 Stående deltagere
840 Siddende deltagere

Velkommen til Clarion Hotel® & Congress Sea U, Helsingborgs største mødested, hvor møder bliver til store events, ideer får vinger, og kreativiteten sprudler. Et unikt mødested midt i byen, hvor du får lyst til at blive længe efter office hours.

Lad vores personale hjælpe dig med at realisere dine drømme. Vores topmoderne og fleksible mødelokaler er fordelt på tre luftige etager og har plads til op til 1250 personer. Nyd milevid havudsigt, dansk design og tltrængte kaffepauser planlagt med omtanke for både mennesker og miljø.

Når dagsordenen er overstået, venter der et hav af muligheder, som giver den fantastiske teamånd, som alle ønsker. Nyd en velsmagende middag i en af vores restauranter, en drink med udsigt over Øresund i Rooftop Bar, eller hvorfor ikke pakke jer ind i morgenkåber og slå et smut forbi den opvarmede pool?

Kongress, gala eller event?

Vores store kongrescenter tilbyder uendelige eventmuligheder, og det er kun fantasien, der sætter grænser. Den åbne planløsning i hele konferencecentret giver mulighed for alt fra kreative udstillinger til smarte events. 

Dagpakke

Sommetider er det rart bare at skifte miljø for en dag. Ingen lange rejser og ingen overnatninger. Slut dagen af på en god måde, der giver dig masser af god energi!

Kommunikation

Hotellet ligger midt i city med 300 meter til Helsingborg C og færgerne til Helsingør. Under hotellet er der en parkeringsgarage med over 200 parkeringspladser, og med kun 1 time til Kastrup og Malmø og 25 minutter til Ängelholms lufthavn er kommunikationsforholdene godr, når man skal mødes i Helsingborg.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

På Clarion Hotel® & Congress Sea U kan du holde din konference, stor eller lille, helt uden problemer. Her finder du 21 fleksible konferencelokaler med blandt andet en kongressal som rummer op til 1250 personer.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard

Ekstra stor

1250
635 ㎡
Ekstra stor
1250
390
450
1250

I den store kongressal kan man begynde dagen med et møde for 1250 personer, og senere ud på aftnen kan den forvandles til en magisk festsal med plads til 450 personer. Der er ti meter til loftet og to pladsrækker med fast biografopstilling.

Kapacitet

De store overflader sætter gang i fantasien og gør at man kan levere en unik messe, en uforglemmelig produktlancering eller skabet noget helt nyt, for eksempel en botanisk have.

Bar 1250 personer
Klasselokale 390 personer
Runde bord 450 personer
Biografopstilling 1250 personer

Udstyr

PC projektor
Wi-Fi
Projektorskærm / -lærred
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Airplay

Stor

130
145 ㎡
Stor
60
60
130

Disse lokaler er meget fleksible og kan deles op for at passe til lige netop dit selskab. Nogle af de lyse, friske lokaler har desuden udsigt over havet.

Kapacitet

Til den eksklusive middag, eksempelvis ved bryllup eller fødselsdagsfest, kan der dækkes op til 60 personer hvor man kan nyde solnedgangen over havet sammen.

Klasselokale 60 personer
Runde bord 60 personer
Biografopstilling 130 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Airplay

Mellem

50
60 ㎡
Mellem
30
20
50

Perfekt for den mindre gruppe! Disse mødelokaler kan også bruges som break-out rooms. Interiøren er ekskluiv og af international rang.

Kapacitet

Klasselokale 30 personer
Hestesko 20 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Airplay

Lille

15
40 ㎡
Lille
12
14
15

Eksklusive mødelokaler som er perfekte til bestyrelsesmødet, interviews eller den lille virksomhed. Med design og indretning som er inspireret af naturen og havet.

Kapacitet

Klasselokale 12 personer
Hestesko 14 personer
Biografopstilling 15 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
Airplay

Mad og drikke

Vi ved, at maden under en konference er lige så vigtig for oplevelsen som lokalerne. Maden er lavet med kærlighed til menneske og miljø. Vælg mellem skræddersyede pakker i 3 niveauer med morgenkaffe, middag og alt derimellem.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Roomservice
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
    • Ladestation
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
    • Airplay
    • Mikrofon
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Egen tekniker
    • Konferencecenter
3.2.19.001 23
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.