Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel® Stockholm

Møde hos os

Et smukt hotel i den trendy og kreative bydel Södermalm

6 Store mødelokaler
14 Mindre mødelokaler
532 Hotelværelser
1200 Stående deltagere
500 Siddende deltagere

På Clarion Hotel Stockholm har vi en holistisk tilgang til rejse- og erhvervslivet. Vores afslappende spa, trendy centrale placering og samling af moderne kunst giver en atmosfære, hvor gæsterne kan slappe af efter en lang dag.

Her på Clarion Hotel Stockholm er vi mere end et standardbusinesshotel. Vi er beliggende i den livlige bydel Södermalm lige i hjertet af livligheden, hvilket opfordrer vores gæster til at opleve alt, hvad byen har at tilbyde.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Gæsterne elsker med god grund vores konferencefaciliteter. Med plads til over 1000 tilbyder vi små og store muligheder for perfekt at passe til dine behov. Vores lokaler er fuldt udstyret og stilfuldt indrettede for at give en inspirerende atmosfære.

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne

Ekstra stor

500
424 ㎡
Ekstra stor
500

Store møder skabes i store lokaler – for eksempel vores banketsal. Der er plads til op til 500 personer i en herlig naturligt atmosfære med 6 meter til loftet, sammen med en scene, et podium og lydsystem.

Kapacitet

Biografopstilling 500 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Videokonference
Airplay

Stor

150
160 ㎡
Stor
48
100
90
56
112
150

Vores tre store konferencelokaler har plads til mellem 45-150 personer og kan møbleres præcis som I vil. Har du brug for mere plads, er vores lounges også tilgængelige som add-on til ethvert event.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 48 personer
Klasselokale 100 personer
Cabarét seating 90 personer
Hestesko 56 personer
Runde bord 112 personer
Biografopstilling 150 personer

Udstyr

PC projektor
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Naturligt lys / dagslys
Videokonference
Airplay

Mellem

50
55 ㎡
Mellem
20
30
24
20
24
50

Vi tilbyder 8 konferencelokaler, der passer perfekt, hvis du har brug for et lokale med plads for op til 50 personer. Her findes udstyr som skærm/projektordug, PC-projektor, flip-over og WiFI.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 30 personer
Cabarét seating 24 personer
Hestesko 20 personer
Runde bord 24 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

PC projektor
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Naturligt lys / dagslys
Videokonference
Airplay

Lille

14
20 ㎡
Lille
14

For en lille, men effektiv, sammenkomst, kan du prøve vores VIP-rum eller Södersviten. Med plads for 8-14 er de intime og inspirerende. Ligesom alle vores lokaler er de fuldt udstyret med en projektor, whiteboard, flipover, papirvarer og gratis WiFi.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 14 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
Airplay

Mad og drikke

Vores morgenmadsbuffet tilbyder mange økologiske og sunde valgmuligheder. Vores endagspakke inkluderer frokost og eftermiddagssnacks (te og kaffe er altid tilgængeligt). Efter kan I nyde en udsøgt middag i hotellets restaurant.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Træningslokale
  • Busparkering
  • Ladestation
    • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
    • Naturligt lys / dagslys
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.11.002 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.