strawberryLogostrawberryLogo
Medlemskab

Make love, not war

Under vores nye navn, Strawberry, forbliver vores værdier lige så stærke som de altid har været. Men hvilke værdier drejer det sig om? Jo, vi vil ganske enkelt bidrage til et mere åbent og inkluderende samfund – især i denne tid, hvor mange er bekymrede over urolighederne i verden. Derfor er det med stolthed, at vi indgår et samarbejde med Nobels Fredssenter.

People in a small rooftop pool having fun.
Petter hugging and talking to woman

Make friends, not war

Nobels Fredssenter er en vigtig institution med fokus på dialog og fred, og vi støtter deres arbejde, fordi vi ved, at dialog fremmer forståelse, respekt og tolerance. Vi har en lang historie med at støtte sager og organisationer, der kæmper for vores værdier, uanset om det er UNICEF, Pride eller juridisk hjælp til flygtninge. Og vi stopper selvfølgelig ikke nu – tværtimod.

People smiling at Jernbanetorget at Strawberry launch.

Make peace, not war

Samarbejdet med Nobels Fredssenter har inspireret lanceringen af ​​vores nye navn, Strawberry. Kampagnen med temaet "Make love, not war" har ikke til hensigt at tale om krig, men at fremhæve kontrasterne mellem urolighederne i verden og det, der skaber glæde og kærlighed. I en verden præget af usikkerhed kan det nogle gange være udfordrende at fokusere på det, der er godt, det, der giver de gode følelser.

Be enthusiastic, be engaged

Med 18.000 medarbejdere og mødesteder over hele Norden har vi en god platform for at fremme dialog, samarbejde og sammenhold - og tilføjer desuden en stor position begejstring til det hele. Vi vil udnytte vores gyldne mulighed til at arrangere aktiviteter, der samler, engagerer og belyser vigtige temaer – temaer, der kan gøre verden mere rummelig og inkluderende. Vi håber, at kampagnen kan give folk en påmindelse i hverdagen om, at det er de små, unikke øjeblikke, der betyder mest, og at man opnår de bedste resultater for mennesker omkring sig gennem dialog, samarbejde og entusiasme.

Two boys making hard rock sign with their hands.

Make noise, not war

Nordic Choice Hotels (nu Strawberry) har i over 25 år taget standpunkt, når det kommer til mangfoldighed og inklusion, og vi står derfor fast i vores valg om at bruge "make___, not war" som budskab i vores lanceringskampagne - netop fordi det ligger i naturlig forlængelse af mange års engagement, samt er en start på det, vi vil arbejde hen imod i fremtiden. Vi vil bruge vores stemme til at belyse emner, der er svære at tale om, og i løbet af året vil vi lave mange spændende aktiviteter i samarbejde med Nobels Fredssenter.

An illustration of a biker jacket with the Strawberry logo on the back.

Medlemmer oplever mere

Der er kun fordele ved at blive medlem

Rabat på hotelværelser. Første prioritet på tilbud og nyheder. Bonuspoint, som du kan booke hotelværelser med. Gratis kaffe – når du vil. Gør som 2,6 millioner andre; Bliv medlem.