Velkommen til os på Clarion Hotel Helsinki! Har du spørgsmål angående dit besøg hos os? Vi håber, du finder svaret her:
Kan jag parkere ved hotellet?
Parkering indendørs findes i gangafstand, ca. 450 meter, fra Clarion Hotel Helsinki. Garagen hedder Rokkiparkki og adressen er Välimerenkatu 12. Du skal downloade EasyPark-applikationen inden parkering. Parkering betales også via applikationen. Læs mere om EasyPark her (SE).
Indgår morgenmad? Kan jeg få morgenmad, selv hvis jeg checker ud tidligt?
Morgenmaden indgår altid i værelsesprisen. Vi tilbyder en store morgenmadsbuffet, som er både lækker, sund og mættende, med mange økologiske valgmuligheder. En rigtig hotelmorgenmad, helt enkelt. Skal du checke ud inden morgenmadsbuffeten åbner, så meddel det til os i receptionen.
Er der træningsfaciliteter, pool og sauna på hotellet? Koster indgangen noget?.
På Clarion Hotel Helsinki har du adgang til et topmoderne hoteltræningscenter, så du kan holde dig i form, selv når du er på rejsende fod. Vil du svede lidt ekstra, har vi en herlig sauna - og gå ikke glip af en svømmetur i vores enestående tagpool med forbløffende udsigt over Helsinki. Indgang til træningscenter, sauna og pool indgår for alle hotelgæster.
Er der en aldersgrænse for at bo på hotellerne?
Ja. Mindreårige (børn under 18 år) må ikke checke ind og/eller overnatte alene uden forældrer/værge/annan myndig person.
Er der et bagagerum?
Vi tilbyder et bagagerum for opbevaring af bagage inden og efter opholdet.
Er der wifi? / Koster wifi noget?
Som gæst hos os har du adgang til gratis wifi på hele hotellet. Kodeord får du ved indcheckning. En gæstecomputer med mulighed for at printe ud findes også.
Er der Chromecast på hotelværelserne?
Ja, vi har Chromecast til streaming i alle vores rumkategorier.
Hvis jeg har glemt tandbørste, tandpasta, eller noget andet?
Fik du ikke alt med, da du pakkede? Intet problem - i receptionen har vi det meste, du kan få brug for; tandbørste, tandpasta, barberskraber, barberskum, shampoo, balsam, hudlotion, skocreme og sykit. Savner du noget, vi ikke har på lager? Vi kan hjælpe dig med indkøbet, hvis du vil.
Kan jag opgradere mitt rum?
Fejrer du noget særligt, eller ønsker du blot at forkæle dig selv med et luksuriøst ophold? Kontakt os, så vi kan hjælpe dig med en opgradering af værelset.
Dyrevenlige rum, roomservice og flere servicetilbud…
…kan du læse mere om under Servicetilbud!