Velkommen til Quality Hotel Strand i Gjøvik. Har du spørgsmål til dit ophold? Vi håber, du finder svarene her på siden. Ellers er du velkommen til at kontakte os.
Parkering
Vi tilbyder dig parkering i vores parkeringshus, der ligger tæt på hotellet (krydset Elvegata/Parkgata). Du kan betale via betalingsautomat, men kan også få udgiften tilføjet til din værelsespris, hvis du ønsker dette. Læs mere om parkering og se kort her.
Kontantfrit hotel
Quality Hotel Strand er et kontantfrit hotel. For os, der arbejder på hotellet, giver det en mere sikker arbejdsplads, da det mindsker risikoen for røveri og modvirker kriminalitet. Så får vi mere tid til vores gæster. For gæster og besøgende giver det en tryghed gennem en hurtig og sikker betaling. VI tager imod alle sædvanlige betalings- og kreditkort. Kontakt os, hvis du har spørgsmål.
Frit tilgængeligt WiFi
Alle vores værelser og fællesarealer har trådløst internet, der er frit tilgængeligt for vores gæster. Netværket er åbent og hedder Strawberry guest.
Bagageopbevaring
Vi har mulighed for at opbevare din bagage før check-in og efter check-out.
Har du glemt noget?
Fik du ikke det hele med, da du pakkede? Intet problem. Vi har både tandpasta, tandbørster, barbergrej, shampoo, bodylotion, skosværte og sysæt. Mangler du noget, vi ikke har på lager? Bare sig til, og så hjælper vi dig gerne med de forskellige indkøb.
Opgradering
Har vi ledige pladser, har du mulighed for at få en opgradering af dit værelse. Kontakt vores reception, når du ankommer, og så hjælper vi dig gerne med de forskellige muligheder.
Hva sker der i Gjøvik?
Vil du vide mere om vores hotel og nærområdet, så tjek vores Gjøvik-tips.