Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Atlantic Sandefjord ,  Norge

Se alle hoteller i Sandefjord, Norge

Clarion Collection® Hotel Atlantic

Sandefjord,  Norge

Clarion Collection Hotel Atlantic ligger centralt i Sandefjord, kun 200 meter fra togstationen. Hver dag dækker vi op til både morgenmad, fika og kveldsmat.

Clarion Collection® Hotel Atlantic 4 5
Anmeldelse fra TripAdvisor  
Sustainability rating
7,2
af 10
Sustainability rating

Dette er vores egen bæredygtighedsvurdering, som afspejler, hvordan hvert hotel klarer sig inden for flere forskellige bæredygtighedsområder. Vurderingen er baseret på et gennemsnit af de sidste 7 dage.

7,2
af 10
Vurdering for Clarion Collection® Hotel Atlantic

Vurderingen er baseret på, hvordan hotellet over tid lever op til sine mål om at reducere miljøbelastningen inden for områderne energi, vand, affald, madspild, kemikalier, tekstilvask og CO2-udledning.

Vurderingen er baseret på, hvordan hotellet over tid lever op til sine mål om at reducere miljøbelastningen inden for områderne energi, vand, affald, madspild, kemikalier, tekstilvask og CO2-udledning.

Udvalg af mål inden for Strawberry
Klimaneutral i 2030

Vores mål er at være klimaneutral inden for vores egen drift i 2030, og samtidig halvere udledningen i vores forsyningskæder.

Mindre madspild inden 2030

Vi arbejder hårdt og aktivt for at reducere madspildet inden for vores drift med 50% inden 2030.

Vi byder dig hjertelig velkommen til Clarion Collection Hotel Atlantic. Her har vi samlet svarene på de oftest stillede spørgsmål, som vores gæster har stillet os. Har du andre spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Parkering

Du har muligheder for at finde parkeringspladser lige ved hotellet. Parkeringsafgiften er 220 NOK pr. døgn.

Kontantfrit hotel

Clarion Collection Hotel Atlantic er et kontantfrit hotel. For os, der arbejder på hotellet, giver det en mere sikker arbejdsplads, da det mindsker risikoen for røveri og modvirker kriminalitet. Så får vi mere tid til vores gæster. For gæster og besøgende giver det en tryghed gennem en hurtig og sikker betaling. VI tager imod alle sædvanlige betalings- og kreditkort. Kontakt os, hvis du har spørgsmål.

Bagageopbevaring

Vi har mulighed for at opbevare din bagage før check-in og efter check-out.

Frit tilgængeligt WiFi

Alle vores værelser og fællesarealer har trådløst internet, der er frit tilgængeligt for vores gæster. Du får adgangskoden i receptionen, men kan også logge på med dit Strawberry-nummer.

Sen check-out

Hvis vi har ledige pladser, kan du gøre brug af vores service sen check-out.

Glemte sager

Kontakt receptionen, hvis du har glemt noget på vores hotel.

Ferielukket

Hotellet holder ferielukket i julen og påsken. Se vores kalender for nærmere information om datoer.

 

Kontakt os

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf.+47 33 42 80 00 eller via cc.atlantic@strawberry.no.

Check-in & Check-out

Check-in: Fra kl. 15.00
Check-out: Senest kl. 11.00

Morgenmad

Mandag - fredag: 06.30 - 09.30
Lørdag - søndag: 08.00 - 11.00

Fika

Mandag - søndag: 15.00 - 17.00

Kveldsmat

Mandag - søndag: 18.00 - 20.00

Fitnessfaciliteter & Relax

Kontakt venligst hotellet for aktuelle åbningstider. 

Åbningstiderne for vores faciliteter kan variere i sommermånederne samt weekender i forbindelse med helligdage. Kontakt hotellet og hør nærmere om de aktuelle åbningstider.

Få op til 25% i rabat!

Nej tak!

Prøv venligst igen

Få op til 25% i rabat!
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en e-mail med gode tilbud.

3.2.19.001 26
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.