Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel® Stavanger

Møde hos os

Et centralt beliggende hotel, tæt på byens seværdigheder

4 Store mødelokaler
5 Mindre mødelokaler
249 Hotelværelser
720 Stående deltagere
600 Siddende deltagere

Clarion Hotel Stavanger sikrer et unikt ophold i hjertet af Stavanger. Mange af byens seværdigheder befinder sig inden for gåafstand, og fra hotellet har man et sensationelt udsyn ud over fjorden, hvilket gør hotellet til et af byens mest populære.

Clarion Hotel® Stavanger ligger centralt og har det nyeste inden for hotelfaciliteter til at servicere vores gæster. De fantastiske konferencefaciliteter og den unikke placering gør hotellet til en perfekt destination for et businessophold.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Clarion Hotel® Stavanger's konferenceafdeling tilbyder med sine 10 fleksible mødelokaler og -områder, forretningsgæster fantastiske omgivelser til arrangementer, møder og konferencer. Hvert rum er fuldt udstyret med moderne konferenceteknologi.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi

Ekstra stor

600
500 ㎡
Ekstra stor
340
340
340
600

Stavanger Hall er det største konferencerum på hotellet med plads til op til 720 gæster. Dette rum kan bruges til store konferencer, kongresser, start-up møder, messer og meget andet. Rummet kan også deles op i flere mindre rum.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 340 personer
Klasselokale 340 personer
Runde bord 340 personer
Biografopstilling 600 personer

Udstyr

PC projektor
Wi-Fi
Papir og kuglepenne
Flipover
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Whiteboard
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Stor

60
88 ㎡
Stor
40
48
20
60

Inspirasjon og Aroma er mellemstore mødelokaler med plads til 60 og 50 gæster. Inspirasjon har store glasvinduer, der lader naturligt lys strømme ind. Begge rum er udstyret med skriveredskaber og papir.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 40 personer
Klasselokale 48 personer
Hestesko 20 personer
Biografopstilling 60 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mellem

30
72 ㎡
Mellem
24
22
14
30

Kapacitet

Bestyrelseslokale 24 personer
Klasselokale 22 personer
Hestesko 14 personer
Biografopstilling 30 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Lille

12
32 ㎡
Lille
12

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

Hotellet sørger for, at gæster er energifulde og engagerede i løbet af konferencen ved at servere varme drikke og snacks med sunde og økologiske alternativer. Der kan vælges mellem tre forskellige pakkeløsninger: Basic, Some Extra and Let's go Crazy!

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Roomservice
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
    • Parkering
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.8.003 24
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.