Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel® Amaranten Stockholm ,  Sverige

Se alle hoteller i Stockholm, Sverige

Clarion Hotel® Amaranten

Stockholm,  Sverige

På Clarion Hotel Amaranten møder du et livsstilshotel i storformat med spændende design inspireret af 60er-flair. Hotellet ligger i centrale Stockholm i den populære bydel Kungsholmen.

Clarion Hotel® Amaranten 3,5 5
Anmeldelse fra TripAdvisor  
Sustainability rating
8,6
af 10
Sustainability rating

Dette er vores egen bæredygtighedsvurdering, som afspejler, hvordan hvert hotel klarer sig inden for flere forskellige bæredygtighedsområder. Vurderingen er baseret på et gennemsnit af de sidste 7 dage.

8,6
af 10
Vurdering for Clarion Hotel® Amaranten

Vurderingen er baseret på, hvordan hotellet over tid lever op til sine mål om at reducere miljøbelastningen inden for områderne energi, vand, affald, madspild, kemikalier, tekstilvask og CO2-udledning.

Vurderingen er baseret på, hvordan hotellet over tid lever op til sine mål om at reducere miljøbelastningen inden for områderne energi, vand, affald, madspild, kemikalier, tekstilvask og CO2-udledning.

Udvalg af mål inden for Strawberry
Klimaneutral i 2030

Vores mål er at være klimaneutral inden for vores egen drift i 2030, og samtidig halvere udledningen i vores forsyningskæder.

Mindre madspild inden 2030

Vi arbejder hårdt og aktivt for at reducere madspildet inden for vores drift med 50% inden 2030.

Anmeldelse fra TripAdvisor

3,5
3175 anmeldelser
3,5
Værdi
4
Søvnkvalitet
4,5
Sted
4
Service
4
Renlighed
3,5
Værelser
5

Fint!

2. december 2022, Heggedal, Norge, norway_peter

Ganske så fint hotel midt i Stockholm. Vi var en del af en større gruppe som boede lidt forskellige steder, hvoraf en 7-9 stykker endte på Amaranten. Det var dælme ikke det største rum jeg havde fået,…

Ganske så fint hotel midt i Stockholm. Vi var en del af en større gruppe som boede lidt forskellige steder, hvoraf en 7-9 stykker endte på Amaranten. Det var dælme ikke det største rum jeg havde fået, men skulle jo heller ikke rigtigt være så meget der alligevel. Rummet havde hvad der skal bruges, så der var ingenting at klage på der. Indtjek var rask, baren var fin og hotellet var egentlig bare ganske så nice. Kan sagtens anbefales.

Svar fra ejer

12. december 2022

Hej, Wow vilken feedback! Tusen tack för ert höga betyg och att ni tar tiden att lämna oss återkoppling. Vi blir enormt glada. Hoppas ni får en underbar dag och att vi får äran att ha er tillbaka inom en snar framtid. Varma Hälsningar, Isabelle Guest Service Clarion Hotel Amaranten

Læs mere
3

Blandet

28. oktober 2019, Gentofte Kommune, Danmark, bosa81

Jeg bor altid her når jeg er på kontoret i Stockholm. Det er en lidt blandet oplevelse. Der er MEGET stor forskel på receptionspersonalet og deres service. Sidste gang jeg boede der havde jeg spurgt…

Jeg bor altid her når jeg er på kontoret i Stockholm. Det er en lidt blandet oplevelse. Der er MEGET stor forskel på receptionspersonalet og deres service. Sidste gang jeg boede der havde jeg spurgt om et rum med quiet location. Jeg fik et værelse lige over baren med bas musik. Derfor gik jeg ned igen og spurgte om et andet værelse. Dette værelse har beskidte håndklæder på gulvet og beskidt toilet og går derfor ned i receptionen endnu engang. Denne gang vender receptionen øjne af mig og kigger op i loftet. På intet tidspunkt beklager hun nogle af rummene. Jeg føler mig rigtig dum og besværlig (men det er jo på ingen måde min skyld det her. Om morgenen står jeg og vil bestille omelet, men der er intet personale. Der kommer en afrydder som siger, at der er sygdom. Endelig kommer der en mand og hjælper med omelet, men han forstår hverken svensk eller engelsk og jeg har derfor svært ved at bestille den type omelet jeg ønsker fra skiltet. Når jeg skal checke ud spørger receptionen om, hvordan jeg skal betale. Jeg informerer om at noget skal på mit private ViSa og andet på company mastercard. Jeg får kvitteringer med, men efterfølgende kan jeg se at alt er charget på company mastercard. Når jeg kontakter hotellet nogle dage efter siger de at de ikke kan ændre det. Igen her beklager de ikke. Dårlig service

Svar fra ejer

29. oktober 2019

Tack för ditt betyg och din återkoppling, det uppskattar vi! Jag är glad att du är en trogen gäst och bor hos oss var gång du är på jobb i Stockholm. Självklart ska vår service vara på samma nivå som du förtjänar med din lojalitet. Det är beklagande att du inte känner att vår service alltid varit uppe till god nivå. Känn dig fri att kontakta mig inför din nästa vistelse så ser jag till att betalning och rumsplacering sker smidigt på förhand och att du kan känna dig säker att du kommer få en trevlig vistelse på hotellet, kommande vistelse och samtliga efter. Du når mig på fredrik.berglund@choice.se Din återkoppling är högt uppskattad och vi ska se till att den kommer väl till användning. Vi hoppas att du får en fortsatt härlig höst och att vi får se dig på Amaranten snart igen. Välkommen åter! Fredrik Berglund Guest Relations Manager

Læs mere
3

Alm. Hotel - ikke noget specielt - spis et andet sted

18. oktober 2019, Opfikon, Schweiz, TroelsG

God seng Tryk på vandet i bruseren - tæt ved metro station - trængsel ved elevatoren - trængsel ved morgenmaden - flink personale - restauranten trækker ned i det samlede billede. Det er dyrt, beskede…

God seng Tryk på vandet i bruseren - tæt ved metro station - trængsel ved elevatoren - trængsel ved morgenmaden - flink personale - restauranten trækker ned i det samlede billede. Det er dyrt, beskedent, simpelt, med få valg. Det der serveres er (mixed grill) er tørstegt og mine børn kunne have gjort det bedre, kedeligt, men forsøgt solgt som fancy, ved at 3 mand skal dele 250-300gram kød. Tjenerne havde ikke styr på hvem der passede hvilke borde og det gav anledning til mystiske misforståelser, ved flere lejligheder.

Svar fra ejer

28. oktober 2019

Vi är så glada att du bodde på Amaranten Troels och för att du betygsatt din vistelse och med stor detaljrikedom beskrivit hur du haft det, det uppskattar vi! Vi hoppas att du haft en härlig vistelse på Amarenten och önskar dig välkommen åter! Fredrik Berglund Guest Relations Manager

Læs mere
4

Udmærket hotel..

16. august 2019, Frederiksberg, Danmark, 171LBR

.. med gode muligheder for at benytte offentlig transport. En rigtig god seng, lækre toiletsager på ret lille badeværelse. Temmelig varmt på værelset og så vidt jeg kunne se, ingen aircondition. He…

.. med gode muligheder for at benytte offentlig transport. En rigtig god seng, lækre toiletsager på ret lille badeværelse. Temmelig varmt på værelset og så vidt jeg kunne se, ingen aircondition. Her er strygejern, strygebræt, elkoger, hårtørrer, stabil wifi og en god og rigelig morgenbuffet. Kaffe/te/vand i lobbyen. Venligt personale i restaurant og bar. Receptionspersonalet virker til at have behov for noget mere uddannelse/træning, men de var alle venlige og imødekommende. Og så skal man først checke ud kl 12! Det er god service!

Svar fra ejer

19. august 2019

Tusen tack för din underbara feedback och betyg! Vi är så glada att se att ni haft det så bra hos oss och fått fint välkomnande av personalen. Vi hoppas att ni tar med er massor av energi och att det inte dröjer alltför länge innan vi får se er här igen! Varmt välkommen åter! Fredrik Berglund Guest Relations Manager

Læs mere
4

Ferie i Stockholm juli 2019

3. august 2019, Nordjylland, Danmark, Jørgen L

Var på ferie i Stockholm og boede på Hotel Amaranten i 4 nætter og morgenmad var incl. Det var et overdådigt morgenbord med alt hvad hjerter begærer. Vi fik et værelse på 6 sal som var helt OK, men me…

Var på ferie i Stockholm og boede på Hotel Amaranten i 4 nætter og morgenmad var incl. Det var et overdådigt morgenbord med alt hvad hjerter begærer. Vi fik et værelse på 6 sal som var helt OK, men med et meget lille badeværelse. Der er fri usikret trådløst net og Safetyboks på værelset. Det er nemt at gå ind til centrum og serværdigheder.

Svar fra ejer

5. august 2019

Stort tack för din återkoppling Larsen, det uppskattas och gör oss så glada att veta att ni haft en så fin vistelse hos oss. Vi hoppas att ni lämnar oss med massor av härliga minnen och med laddad energi efter de stora morgenbordet! Varmt välkommen tillbaka snart och ha en fin dag! Fredrik Berglund Guest Relations Manager

Læs mere

Få op til 25% i rabat!

Nej tak!

Prøv venligst igen

Få op til 25% i rabat!
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en e-mail med gode tilbud.

3.2.11.002 26
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.