Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Quality Hotel™ Harstad

Møde hos os

Konferancehotel i Harstad med panoramaudsigt over fjorden.

4 Store mødelokaler
6 Mindre mødelokaler
180 Hotelværelser
650 Stående deltagere
320 Siddende deltagere

Vores konferenceafdeling er perfekt til enhver anledning. Med store vinduer, der giver et naturligt lys, hyggelige loungeområder og et elegant design, er vi det naturlige valge for din næste konferance.

I vores største sal er der plads til 320 softis- og popcornspisende konferencegæster, koncerter eller formelle arrangementer. Totalt har vi 12 møderum med varierende kapacitet, der alle har topmoderne faciliteter og førsteklasse teknisk udstyr - perfekt til dit arrangement, uanset størrelsen. Vores team står klar med fleksible løsninger, der imødekommer dine forventninger.

Shuttlebus tur/retur Harstad/Narvik Evenes Lufthavn

Langt fra lufthavnen, tænker du? Bestemt ikke! Flybus og Taxi kører jer til hotellet på kun 40 minutter.

Aktiviteter og Teambuilding

Vil du bygge sammenhold og kultur? Hvad så med at kombinere fagligt indhold med sjove og sociale aktiviteter? Selvom hotellet ligger centralt og tæt på flere shoppingscentre, så er hotellet kun få minutter fra skoven. Ved hjælp af vores samarbejdspartnere, kan vi skræddersy sociale aktiviteter, der vil give minder for livet.

Planlæging

Vi kan hjælpe jer med både planlægning og gennemføring af alle typer af konferencer og arrangementer. Vores kompetente team sørger for at alle eventuelle problemer løses før de opstår, så du kan fokusere på det faglige indhold.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard

Ekstra stor

320
360 ㎡
Ekstra stor
240
320

Vores største sal, Atlantis, er den perfekte arena for de helt store arrangementer. Med hele 360 kvadratmeter og højde på 8 meter, er dette en fleksibel sal som nemt kan tilpasses dit arrangement.

Kapacitet

Atlantis er en fleksibel stor sal med et elegant design. Salen har totalt 4 lærreder/skærme og en højde på 8 meter. I klasserum-opsættet er det plads til 240 personer eller 320 personer, hvis man vælger biograf-opsættet. Salen kan nemt deles opp i tre. Atlantis er et flot lokale for fester, selskabsmiddage eller bryllupper.

Klasselokale 240 personer
Biografopstilling 320 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
Teleslynge
Whiteboard
Videokonference
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Stor

90
106 ㎡
Stor
80
90

Møderummet Vaagar er et elegant møderum på 106 kvadratmeter. Med store vinduer ud mod havet, får I både dagslys og en flot udsigt fra 2.etg. Vaagar kan deles op i to mindre møderum 2.

Kapacitet

Vaagar er et fleksibelt møderum velegnet til mellomstore møder. I et klasserum-opsæt er der plads til 80 personer, mens der i biografopsæt er plads til 90 personer. Salen kan nemt deles op i to.

Klasselokale 80 personer
Biografopstilling 90 personer

Udstyr

Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Airplay
PC projektor
Teleslynge
Whiteboard
TV-skærm

Mellem

28
50 ㎡
Mellem
18
14
16
28

Møderummet Vesco er et møderum perfekt til mellemstore grupper. Møderummet er fleksibelt og kan udstyres efter jeres ønsker. Med store vinduer ud mod havet, får I godt med dagslys.

Kapacitet

Klasselokale 18 personer
Hestesko 14 personer
Runde bord 16 personer
Biografopstilling 28 personer

Udstyr

Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
TV-skærm
PC projektor
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Lille

12
20 ㎡
Lille
12

Vores dejlige møderum Rivalen, Balder og Topas ligger på rad og række og er perfekte for en god snak for både bestyrelsen eller jobinterviwet.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer

Udstyr

Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
TV-skærm
PC projektor
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

Der serveres lækre snacks hele dagen for at holde energiniveauet oppe. Der serveres kager, frugt, is og popcorn samt kaffe, te og vand. Der kan arrangeres menuer og komplette måltider til særlige lejligheder. Kontakt os for nærmere oplysninger.

Kaffe & te
Popcorn og softice
Sunde snacks
Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Ladestation
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Teleslynge
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.31.004 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.