Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Comfort Hotel Park

Møde hos os

Det perfekte sted for forretningsmøder og events

0 Store mødelokaler
2 Mindre mødelokaler
120 Hotelværelser
40 Stående deltagere
70 Siddende deltagere

Vores moderne og luftige hotel er et fantastisk sted at afholde din konference og tilbyder to mødelokaler og gratis WiFi. Når arbejdsdagen er ovre, er vores hotel fuldt udrustet til at lade dig slappe af, lade op og unde dig selv lidt kvalitetstid.

Når du bor hos os på din forretningsrejse, har du adgang til alle vores faciliteter inklusivt en stilet lobbybar, vores sauna og du kan også låne en cykel og udforske byen og besøge de lokale attraktioner, når du har fri.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Skal du afholde konference eller event i hjertet af Trondheim? Vores hotel har to lyse og åbne mødelokaler med plads til op til 78 persoer. Begge lokaler er fuldt udstyret med moderne teknologi, som passer til dine konferencebehov.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard

Mellem

70
0 ㎡
Mellem
30
50
30
70

Mødelokale 1, Eremittkrepsene, har plads til 18 mennesker omkring et bestyrelsesbord og er perfekt til intime møder eller interviews. Alle sæder har høj ryg for ekstra komfort og giver dig al den støtte, du har brug for i dagens løb.

Kapacitet

Berlinerpopplene, vores største lokale, har plads til 60 personer i auditorie-opsætning og op til 50 personer i klasseværelses-layout. Det er udstyret med moderne AV-udstyr inklusive lyd og projekter for at gøre dine præsentationer levende.

Bestyrelseslokale 30 personer
Klasselokale 50 personer
Hestesko 30 personer
Biografopstilling 70 personer

Udstyr

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Airplay

Mad og drikke

Vi tilbyder sunde og lækre snack igennem dagen til pauserne inklusive et udvalg af frugt, grøntsager og dip, wraps og sandwiches. Du kan skabe din egen treretters menu til middag eller vælge fra vores liste af forslag.

Kaffe & te
Bar
Allergivenlig mad
Morgenmad

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
    • Roomservice
    • Spa
    • Transferbus
    • Træningslokale
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Morgenmad
  • Vegetariske alternativer
  • Økologiske alternativer
    • Middag
    • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
Udstyr
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
    • Airplay
    • Mikrofon
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Kick-off
  • Konference
  • Kursus
  • Lille møde
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Banketmiddag
    • Bryllup
    • Fest
    • Julefrokost
    • Messe
Konferenceløsninger
  • Gruppeindcheckning
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
    • Konferencecenter
3.2.8.003 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.