Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Avalon Hotel

Møde hos os

En elegant perle af et hotel i centrum af Göteborg

0 Store mødelokaler
3 Mindre mødelokaler
101 Hotelværelser
0 Stående deltagere
25 Siddende deltagere

På Avalon Hotel tænker vi anderledes. Vores Feng Shui-certificerede design sætter fokus på skønhed og afslapning for at skabe en mindeværdig atmosfære, der giver vores gæster mulighed for at arbejde og udfolde sig i vores smukke urbane omgivelser.

Vores beliggenhed i centrum af Göteborg forbinder os tæt med byens attraktioner og transportmuligheder. Dette faktum, sammen med hotellets moderne faciliteter, har gjort os til et populært valg blandt handelsrejsende.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Vores lyse og rummelige konferencerum giver gode forudsætninger for at lade kreativiteten udfolde sig. Vi tilbyder sofistikeret møblering og attraktiv service, og desuden er vores rum udstyret med alt nødvendigt teknologisk udstyr.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard

Mellem

25
40 ㎡
Mellem
20
20
20
25

Meet & Eat 1 kan kombineres med Meet & Eat 2 og dermed opnå plads til 25 gæster, hvilket giver de perfekte forudsætninger for mellemstore møder.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 20 personer
Runde bord 20 personer
Biografopstilling 25 personer

Udstyr

Wi-Fi
PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Lille

12
24 ㎡
Lille
8
8
12

Meat & Eat rummer op til 8 personer, mens Meat & Eat 2 er noget større og rummer op til 12 personer. Begge lokaler er fuldt udstyrede med alt, du har brug for, inklusiv skrivemateriale, projektor og snacks.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 8 personer
Klasselokale 8 personer
Biografopstilling 12 personer

Udstyr

Wi-Fi
PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

Start dagen med en mættende og sund morgenmadsbuffet mens du læser dagens aviser. En delikat frokost hjælper med at holde dit teams energi oppe i løbet af dagen. Til aften serverer Avalon Restaurant & Bar et smagfuldt aftensmåltid inkl. drikkevarer.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Taxaservice
  • Vaskeservice
  • Busparkering
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
    • Træningslokale
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
  • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Mikrofon
    • Teleslynge
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Kick-off
  • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Bryllup
    • Julefrokost
Konferenceløsninger
  • Egen tekniker
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.15.001 23
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.