Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel® Draken

The Clarion Meeting

Unikke møder og arrangementer

6 Store mødelokaler
10 Mindre mødelokaler
474 Hotelværelser
400 Stående deltagere
707 Siddende deltagere

Utallige muligheder for møder, events og konferencer – midt i Gøteborgs kulturelle centrum, på byens højeste hotel.

Unik beliggenhed

Leder du efter et inspirerende sted til din næste konference, generalforsamling, et mindre møde eller et større arrangement i Gøteborg? Velkommen til Clarion Hotel Draken – hvor klassisk kultur møder moderne innovation og skaber en unik og mindeværdig oplevelse for dig og dine gæster.

Mere end et møde

Hos os er hvert møde og hvert arrangement noget særligt. Det afspejles i Drakens brede udvalg af fleksible lokaler og specialområder, som giver dig mulighed for at skræddersy oplevelsen præcis, som du ønsker. Her finder du blandt andet den ikoniske biograf Draken, flere restauranter og barer – inklusive en spektakulær skybar på toppen af hotellet – en elegant festsal, et eksklusivt mødelokale på 31. etage og en hel møde- og arrangementsafdeling på 32. etage. Derudover tilbyder vi afslappende faciliteter hos Obie Spa & Wellness.

Uanset om du planlægger et intimt møde eller et storslået arrangement, sørger vores dedikerede team for, at alt forløber gnidningsfrit og professionelt.

Velkommen til Clarion Hotel Draken – stedet, hvor mennesker mødes, og oplevelser opstår.

Kontaktinformation

Mad og drikke

Vi skræddersyr din konference. Drinks, snacks, kaffe og måltider kan forudbestilles, når der bookes en konference på hotellet. Der er forskellige alternativer at vælge i mellem, så deltagerne kan forbliver fulde af energi i løbet af dagen.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores konference- og mødelokaler

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard

Ekstra stor

707
707 ㎡
Ekstra stor
707
400
400

I vores største lokaler skaber vi storslåede oplevelser og mindeværdige begivenheder. I den legendariske, bevaringsværdige Biograf Draken finder I vores største scene – ideel til koncerter, eksklusive produktlanceringer og inspirerende præsentationer

Kapacitet

På 32. etage får I en hel etage helt for jer selv, med en udsigt der ikke kan sammenlignes med noget andet. Ideelt til alt fra gallamiddage og intime koncerter til sammenkomster, hvor der skal være plads til dans.

I vores banketsal, Drama Hall, kan I få skræddersyet salen, så den passer perfekt til netop jeres arrangement.

 

Aula/auditorium 707 personer
Bar 400 personer
Område for mingel 400 personer

Udstyr

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Mikrofon
Flipover
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Videokonference
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Stor

128
128 ㎡
Stor
128
128
102
66
88
120

Velkommen op til Perspective 32 – møder med et nyt perspektiv. Her kan vi opdele eller åbne lokalerne efter jeres behov og gruppestørrelse på 32. etage. Perfekt til jer, der ønsker lidt mere plads, men stadig en intim atmosfære.

Kapacitet

Bar 128 personer
Område for mingel 128 personer
Klasselokale 102 personer
Cabarét seating 66 personer
Dinner party 88 personer
Biografopstilling 120 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Videokonference
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mellem

50
93 ㎡
Mellem
14
36
30
20
30
50
30

Her finder du vores mest innovative mødelokaler, med unikke muligheder fordelt på flere af hotellets etager. I Boardroom på 31. etage, med tilhørende lounge, kan I arrangere eksklusive selskaber, fester og særlige begivenheder.

Kapacitet

I Cinema på 3. etage får I en topmoderne, mindre biografsal. På 32. etage finder I flere klassiske konferencelokaler – og oven i det får I en fantastisk udsigt over Gøteborg!

Bestyrelseslokale 14 personer
Klasselokale 36 personer
Dinner party 30 personer
Hestesko 20 personer
Runde bord 30 personer
Biografopstilling 50 personer
Islands 30 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Videokonference
Mikrofon
Flipover
Teleslynge
Papir og kuglepenne
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Lille

14
93 ㎡
Lille
14

Perfekt til generalforsamlinger, workshops og mindre teams. I vores små mødelokaler træffes de store beslutninger. Med undtagelse af Boardroom på 31. etage – vores mest unikke mødelokale – ligger resten af de mindre mødelokaler på 3. etage.

Kapacitet

Boardroom byder også på en tilhørende lounge med plads til kreative pauser, mingling, udstillinger, fejringer og meget mere. Det betyder, at selv om selve lokalet har plads til maksimalt 14 siddende gæster, kan Boardroom samlet rumme op til 30 personer ved private arrangementer – alt sammen med en fantastisk udsigt.

Bestyrelseslokale 14 personer

Udstyr

Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
PC projektor
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Roomservice
  • Sauna
  • Spa
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
    • Busparkering
    • Ladestation
    • Parkering
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Airplay
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Teleslynge
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.32.008 23
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.