Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel® Sense

Møde hos os

Et unikt, førsteklasses businesshotel i centrum af Luleå

4 Store mødelokaler
10 Mindre mødelokaler
228 Hotelværelser
500 Stående deltagere
300 Siddende deltagere

Clarion Hotel Sense tilbyder, med sin beliggende i centrum af Luleå, gæster en afslappet, kontinental atmosfære, der kan være udgangspunkt for at opleve byens kulturliv, underholdning og gode restauranter i løbet af et forretningsophold i byen.

Moderne elegance er Clarion Hotel Sense's største passion med fantastisk interiør og unik, central beliggenhed. Forretningsrejsende har adgang til 14 forskellige konferencelokaler såvel som andre faciliteter, inklusiv fitnessrum og sauna.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Clarion Hotel® Sense har 15 konferencelokaler, der er fuldt udstyret med PC projektor, kvalitetslydsystem og telekonference faciliteter. Hvert rum har adgang til frit WiFi. Andet udstyr kan blive bestilt på forhånd.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi

Ekstra stor

300
440 ㎡
Ekstra stor
200
150
200
300

The Sea og The Sunset er de to største mødelokaler på hotellet og har plads til henholdsvis 300 og 140 gæster i biografopsætning. Disse store lokaler er perfekte til præsentationer, fremvisninger og andre networking arrangementer.

Kapacitet

Klasselokale 200 personer
Cabarét seating 150 personer
Runde bord 200 personer
Biografopstilling 300 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Stor

64
100 ㎡
Stor
48
36
48
64

Mødelokalerne The Horizon (105 m2) og The Sky (90 m2) er vores mest populære lokaler. Den kvadratiske form, uendelige møbleringsalternativer og teknisk udstyr gør, at salene egner sig godt til større events og arrangementer.

Kapacitet

Klasselokale 48 personer
Cabarét seating 36 personer
Runde bord 48 personer
Biografopstilling 64 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Mellem

40
45 ㎡
Mellem
24
20
40

Vores fineste bestyrelseslokale, The Grove (72 m2) er et mødelokale i mellemstørrelse med bestyrelsesopsætning for maks. 16 personer. Desuden er der plads til lige så mange personer i skønne lænestole og sofaer. Perfekt for det eksklusive møde!

Kapacitet

I den her størrelse findes der også vores fleksible mødelokaler The River (45 m2), The Valley (50 m2) samt The Ridge (56 m2) og det populære bestyrelseslokale The Leaf (38 m2) for 15 personer. Alle lokaler kan møbleres efter behov og ønskemål.

Klasselokale 24 personer
Hestesko 20 personer
Biografopstilling 40 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Airplay

Lille

8
10 ㎡
Lille
8

The Leaf, The Meadow, The Icecave, The Rock og The Drift er alle mindre mødelokaler. De har fast møblering med rundt bord og godt med plads til 8 personer. Lokalerne er mellem 15-25 kvadratmeter store.

Kapacitet

Perfekt for de små møder, jobsamtaler, teammøder eller som gruppelokale i kombination med et af vores større lokaler.

Islands 8 personer

Udstyr

Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
TV-skærm
PC projektor
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

I forbindelse med konferencer tilbydes forskellige mad- og måltidsmenuer. Vælg mellem Basic, Some Extra eller Let's go Crazy! Måltider serveres i hotellets restaurant, hvorimod snacks og varme drikke og andre forfriskninger serveres i mødelokalerne.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Spa
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
    • Busparkering
    • Indendørs pool
    • Ladestation
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Flipover
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Egen tekniker
  • Justerbar værelsesstørrelse
    • Konferencecenter
3.2.8.003 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.