Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel Sundsvall

Møde hos os

Konference og event – med dig i førersædet

5 Store mødelokaler
8 Mindre mødelokaler
270 Hotelværelser
450 Stående deltagere
400 Siddende deltagere

Book et konferencelokale i Sundsvall til møder, events, kick-offs eller andre aktiviteter. Vil I holde en lille workshop eller arrangere en stor gallafest? Clarion Hotel Sundsvall er det ideelle topmoderne mødested til store og små øjeblikke.

Clarion Hotel Sundsvall er det seneste topmoderne tilskud til bybilledet i en unik destination. Med en spektakulær banketsal og 12 state-of-the-art mødelokaler er dette regionens bedste og Citys største kongreshotel.

Konferencelokaler ud fra dine vilkår

Hos Clarion Hotel er en konference så meget mere end en konference. Møder mellem mennesker ligger os varmt om hjertet, og vi bringer mennesker, ideer, gæster, naboerne, byen og omverdenen sammen. Med fleksible lokaler skaber vi kreative løsninger for at sætte dig og dine ønskemål i fokus.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Vi tilbyder lokaler til både små og store selskaber. Det herlige dagslys sammen med det dæmpede design giver et levende miljø, som øger kreativiteten.

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne

Ekstra stor

300
389 ㎡
Ekstra stor
200
100
288
300

Gallamiddag, foredrag, messe eller kick-off? Vi byder dig velkommen i den ekstra store sal. Her kan vi tilpasse rummet og stemningen efter dine behov. Der er også et mingleområde i indgangspartiet uden for salen, som kan opdeles i tre mindre dele.

Kapacitet

Klasselokale 200 personer
Hestesko 100 personer
Runde bord 288 personer
Biografopstilling 300 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Teleslynge
Videokonference
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Stor

32
65 ㎡
Stor
28
30
32

Moderne design med højt til loftet, behageligt lys og dæmpet lyd giver dig de rette forudsætninger for et vellykket møde i vores store konferencelokale på 65 kvm.

Kapacitet

Uanset hvilken teknologi du har brug for, kan vi arrangere den. For at holde deltagernes blodsukker oppe kan du bestille alle former for drikkevarer og snacks.

Bestyrelseslokale 28 personer
Klasselokale 30 personer
Biografopstilling 32 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mellem

40
40 ㎡
Mellem
16
40
16
40

Vores mellemstore mødelokaler på 34-40 kvm tilbyder varierende opsætninger, afhængig af mødetype. Teknik- og møbleringsmulighederne er mange, kun du sætter grænserne.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 40 personer
Hestesko 16 personer
Biografopstilling 40 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Teleslynge
Videokonference
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Lille

8
25 ㎡
Lille
8

Blandt vores brede udbud af konferencelokaler, findes nogle mindre lokaler på 19-25 kvm, som passer perfekt til f.eks. bestyrelsesmøder, interviews og kreativ brainstorming. Disse er også perfekte som gruppelokaler under større konferencer.

Kapacitet

Selv om lokalet, I sidder i, er lille, føles det faktisk større på grund af de høje lofter og det gode lys.

Bestyrelseslokale 8 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Teleslynge
Videokonference
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

Hvad ville en konference eller et event være uden god kaffe med noget sødt til og velsmagende måltider? På Clarion Hotel® Sundsvall forstår vi vigtigheden af værdige pauser og tilbyder altid vores gæster det lille ekstra.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Fika, der forgylder dit møde

Formiddags-"fika": Til den obligatoriske kop kaffe eller te serverer vi lækre sandwich med forskelligt pålæg og grøntsager, smoothies og shots i forskellige farver. Der er desuden to til tre slags bagværk at vælge imellem.

Eftermiddags-"fika": Det er nu, de fleste har brug for hjælp til at få blodsukkeret op, og vi prioriterer det søde. Buffeten indeholder både dejligt bagværk og mindre lækkerier, med frugt som et frisk supplement.

Alt er hjemmebagt og kan serveres i vegetariske og veganske varianter, og vi har naturligvis gode glutenfri alternativer.

Let's go crazy

Vil du give dine deltagere en oplevelse ud over det sædvanlige? Så vælg vores "fika"-pakke med et twist. Du får alt, som indgår i Some Extra, men i større mængder og variationer. Derudover lader vi vores kokke tænke kreativt og finde på overraskelser til dagen. Alt kan ske – det eneste, vi tør love, er, at alle vil huske dit møde.

Konferenceleder Madeleine råder: Alle kan lide at få noget specielt. Det er derfor, jeg siger - Let´s go crazy.”

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Roomservice
  • Sauna
  • Spa
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
    • Busparkering
    • Ladestation
    • Parkering
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Videokonference
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
    • Airplay
    • Naturligt lys / dagslys
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
    • Justerbar værelsesstørrelse
3.2.8.003 24
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.