Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Quality Hotel™ The Weaver Mölndal ,  Sverige

Se alle hoteller i Gøteborg, Sverige

Quality Hotel™ The Weaver

Mölndal,  Sverige

Lige syd for Gøteborg centrum, i Mølndal, finder du Quality Hotel The Weaver! Det storslåede hotel består af 21 magiske etager fyldt med 370 hotelværelser, restaurant, bar, træningslokale samt en stor konference- og kongresanlægning.

Quality Hotel™ The Weaver 3,5 5
Anmeldelse fra TripAdvisor  
Sustainability rating
8,8
af 10
Sustainability rating

Dette er vores egen bæredygtighedsvurdering, som afspejler, hvordan hvert hotel klarer sig inden for flere forskellige bæredygtighedsområder. Vurderingen er baseret på et gennemsnit af de sidste 7 dage.

8,8
af 10
Vurdering for Quality Hotel™ The Weaver

Vurderingen er baseret på, hvordan hotellet over tid lever op til sine mål om at reducere miljøbelastningen inden for områderne energi, vand, affald, madspild, kemikalier, tekstilvask og CO2-udledning.

Vurderingen er baseret på, hvordan hotellet over tid lever op til sine mål om at reducere miljøbelastningen inden for områderne energi, vand, affald, madspild, kemikalier, tekstilvask og CO2-udledning.

Udvalg af mål inden for Strawberry
Klimaneutral i 2030

Vores mål er at være klimaneutral inden for vores egen drift i 2030, og samtidig halvere udledningen i vores forsyningskæder.

Mindre madspild inden 2030

Vi arbejder hårdt og aktivt for at reducere madspildet inden for vores drift med 50% inden 2030.

Anmeldelse fra TripAdvisor

3,5
166 anmeldelser
4
Værdi
4,5
Søvnkvalitet
4
Sted
4
Service
4
Renlighed
4,5
Værelser
3

Udemærket besøg

26. juli 2023, Tåstrup, Danmark, jacobsuurballe

Servicen i restauranten var langsom men god overordnet. Lidt trængt værelse men gode møbler. Utroligt mange børn og højt støvniveau generelt, men det er også et familiested, reklamerer de med. Og det…

Servicen i restauranten var langsom men god overordnet. Lidt trængt værelse men gode møbler. Utroligt mange børn og højt støvniveau generelt, men det er også et familiested, reklamerer de med. Og det kan man mærke.
Læs mere
4

Lækkert

12. juli 2022, , anitaogkim

Lækkert hotel, god beliggenhed, tæt på off. Transport. Rolige omgivelser, gode senge og lækker morgenmad. Toilet ved reception kan de godt tjekke noget oftere - eller rigtig fint. Kan ikke betale med…

Lækkert hotel, god beliggenhed, tæt på off. Transport. Rolige omgivelser, gode senge og lækker morgenmad. Toilet ved reception kan de godt tjekke noget oftere - eller rigtig fint. Kan ikke betale med kontanter???

Svar fra ejer

15. november 2022

Tack för att du tog dig tiden att ge oss så fin återkoppling Vi jobbar varje dag med att utvecklas och bli bättre, din feedback är ovärderlig för oss i det arbetet. Vi önskar dig allt gott och varmt välkommen tillbaka!

Læs mere
5

lækker og god service

27. oktober 2021, Sorø, Danmark, Liv M

Rigtig fint værelse, god service og super lækker morgenmads buffet med rigtig mange valgmuligheder. Vi havde værelse med køjeseng til børnene. De var rigtig fine og sikre. Badeværelses var fint og sto…

Rigtig fint værelse, god service og super lækker morgenmads buffet med rigtig mange valgmuligheder. Vi havde værelse med køjeseng til børnene. De var rigtig fine og sikre. Badeværelses var fint og stort.
Læs mere
1

Demka

31. december 2023, , dzemila h

Really bad parking conditions. We got a big fine due to lack of info from hotel. Staff was unresponsive and uncaring… very poor customer service. On the reception too.On top bad and crowded breakfast…

Really bad parking conditions. We got a big fine due to lack of info from hotel. Staff was unresponsive and uncaring… very poor customer service. On the reception too.On top bad and crowded breakfast and took very long to go up/down (few/slow elevator system for such a big hotel). Best to avoid… many better options in the area at that price range.
Læs mere
1

Bad staff service

12. august 2023, Oslo, Norge, Gualasu_travels

As a manager at the hotel industry for Marriott, I can tell it’s pretty much rubbish to refuse to check in someone at 14, making them wait until 15. It is practically impossible not having rooms read…

As a manager at the hotel industry for Marriott, I can tell it’s pretty much rubbish to refuse to check in someone at 14, making them wait until 15. It is practically impossible not having rooms ready by that time. People start to check out early in the morning, so by the time it’s even 12, Hsk service already have had the time to clean lot of rooms. The policy of check in time at 15 it is usually in every hotel, but it is always up to the receptionists to be nice and give the rooms as soon as they are ready. Well, this is not the hotel with nice and kind staff. We were coming to the city for an event at 16 and the rush to be ready by that time while we were waiting for the room for that long made us be pretty much late. The management of this hotel should get new staff if they want this hotel to work because we are definitely not coming back and we will make sure our Norwegians and Swedish friends and family do not waste their time and money coming here.
Læs mere

Få op til 25% i rabat!

Nej tak!

Prøv venligst igen

Få op til 25% i rabat!
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en e-mail med gode tilbud.

3.2.5.019 27
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.