Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Quality Hotel Park Södertälje

Møde hos os

Det ideelle sted at afholde events og konferencer i Södertälje

5 Store mødelokaler
7 Mindre mødelokaler
207 Hotelværelser
200 Stående deltagere
200 Siddende deltagere

Quality Hotel™ Park Södertälje ligger i centrum af byen lige ved togstationen og havnen. Det charmerende interiør og de 11 moderne konferencerum gør vores hotel populært blandt forretningsrejsende, der søger event- og konferencelokaler i Södertälje.

Her på Quality Hotel™ Park Södertälje har vi kombineret vores restaurant, bar og lobby, og har kaldt det the Living Room. Det er det ideelle sted at slappe af med kolleger og venner over en drink eller en bid mad.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Vores hotel har 11 fleksible konferencerum, to af dem er bestyrelseslokaler. Alle lokaler har whiteboard og adgang til gratis WiFi. Flere af mødelokalerne er udstyrede med projektor. Lokalerne kan arrangeres så de passer specifikt til dit event.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard

Ekstra stor

250
240 ㎡
Ekstra stor
150
250

Vores største konferencelokale kan rumme op til 250 siddende personer. Dette store rum er godt til præsentationer og open plan-events. Lokalet kan deles op i mindre rum til forskellige typer af events, møder og sammenholdsskabende aktiviteter.

Kapacitet

Klasselokale 150 personer
Biografopstilling 250 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
Teleslynge
Videokonference
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Stor

80
80 ㎡
Stor
16
45
25
80

Vores mellemstore mødelokale, Januari-April, kan rumme op til 70 siddende personer. Disse lokaler passer godt til konferencer og workshops og er udstyrede med projektor til at lave de afgørende præsentationer med. Vores frie Wifi dækker også her.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 45 personer
Hestesko 25 personer
Biografopstilling 80 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mellem

14
30 ㎡
Mellem
14

November og May er vores mindre rum, designet i bestyrelseslokalestil med et bord og stole. Disse lokaler har siddepladser til mellem 8 og 12 personer, og de er fuldt udrustet med projektor og whiteboard. Andet udstyr er også tilgængeligt.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 14 personer

Udstyr

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Lille

10
18 ㎡
Lille
10

Vores små grupperum har fast møblering, så I enkelt kan samles til et møde med op til 10 deltagere. I lokalerne findes whiteboard og flip-over, men det er også muligt at låne andet udstyr ved behov.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer

Udstyr

Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

Snacks er tilgængelige under konferencen for at holde dit energiniveau højt. Et lækkert udvalg af frugt, is og popcorn er til rådighed for gæster gennem hele dagen, det stiller sulten, slukker tørsten og holder alle klar under møderne.

Kaffe & te
Popcorn og softice
Sunde snacks
Bar

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
    • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
    • Airplay
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.8.003 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.