!--island-Breadcrumbs:11-->
Kan jeg bruge Service Station, også selvom jeg ikke har booket på strawberry.dk?
Ja, det kan du. Service Station er en tablet i hotellets lobby, hvor du kan checke ind eller ud selv, eller med hjælp fra hotellets personale.
Hvis du vil se din booking i appen, skal den være koblet til dit medlemskab. Se gerne spørgsmål "Hvorfor kan jeg ikke finde min booking i appen?" eller kontant Kundeservice for hjælp.
Lignende spørgsmål
Hvorfor kan jeg ikke se min hotelbooking i appen?
Hvorfor skal jeg vise legitimation ved check-in?
Hvad er et gyldigt ID-kort?
Hvad sker der, hvis jeg har glemt at medbringe mit ID-dokument?
Skal alle, der bor på hotelværelset, vise legitimation?
Hvordan behandler Strawberry personoplysninger fra ID-kontrollen?
Kan jeg få en kvittering fra et tidligere ophold?
Hvordan afbestiller jeg en værelsesbooking i appen?
Hvorfor er det forskellige bookingnumre i appen og på bookingbekræftelsen?
Hvilke vilkår gælder for appen?
Hvordan opdaterer jeg personlig information i appen?
Hvordan kan jeg lægge minibarprodukter på min regning?
Hvilke ind- og udcheckningstider gælder?
Har hotellet, jeg skal bo hos, mobilnøgler?
Hvordan kopierer jeg medlemsnummeret i appen?
Kan jeg booke en bonusnat i appen?
Hvilke sprog findes appen på?
Hvorfor kan jeg ikke finde min booking i appen?
Hvor sent kan man checke ind? Skal jeg meddele, hvis jeg kommer for sent?
Kan jeg betale ekstra omkostninger ved udcheckning i Service Station?
Hvornår og hvor i appen finder jeg restaurantkuponen, jeg får som medlem?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode, og hvornår mine bonuspoint eller Spenn udløber?
Jeg har flere bookinger i mit navn - kan jeg bruge Service Station?
Hvad kan jeg bruge chatten til?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os