Medlemskab
Tekniske problemer

Vi oplever i øjeblikket tekniske problemer. Vi beklager den ulejlighed, dette måtte medføre, og arbejder hårdt på at løse problemet. Hvis tjenesten ikke er tilgængelig for dig, bedes du prøve igen senere.

Kan jeg betale ekstra omkostninger ved udcheckning i Service Station?

Ja, det går fint. Selv hvis værelset er betalt i forvejen, kan du betale for tillæg og andre tilkommende omkostninger, når du checker ud via Service Station eller i appen.

Lignende spørgsmål

Hvorfor kan jeg ikke se min hotelbooking i appen?

Hvorfor skal jeg vise legitimation ved check-in?

Hvad er et gyldigt ID-kort?

Hvad sker der, hvis jeg har glemt at medbringe mit ID-dokument?

Skal alle, der bor på hotelværelset, vise legitimation?

Hvordan behandler Strawberry personoplysninger fra ID-kontrollen?

Kan jeg få en kvittering fra et tidligere ophold?

Hvordan afbestiller jeg en værelsesbooking i appen?

Kan jeg bruge Service Station, også selvom jeg ikke har booket på strawberry.dk?

Hvorfor er det forskellige bookingnumre i appen og på bookingbekræftelsen?

Hvilke vilkår gælder for appen?

Hvilke ind- og udcheckningstider gælder?

Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode, og hvornår mine bonuspoint eller Spenn udløber?

Jeg har flere bookinger i mit navn - kan jeg bruge Service Station?

Hvordan kan jeg lægge minibarprodukter på min regning?

Hvordan kopierer jeg medlemsnummeret i appen?

Har hotellet, jeg skal bo hos, mobilnøgler?

Hvordan opdaterer jeg personlig information i appen?

Hvilke sprog findes appen på?

Hvornår og hvor i appen finder jeg restaurantkuponen, jeg får som medlem?

Hvorfor kan jeg ikke finde min booking i appen?

Kan jeg booke en bonusnat i appen?

Hvor sent kan man checke ind? Skal jeg meddele, hvis jeg kommer for sent?

Kontakt os

Du er altid velkommen til at kontakte os direkte.

Mandag - fredag:

08:00 - 20:00

Lørdag:

09:00 - 17:00

Søndag og helligdage:

Lukket

Flere kontaktalternativer