Medlemskab
typeInfo
Systemopdatering

I nat mellem kl. 00:00 - 04:00 gennemfører vi en planlagt systemopdatering. I dette tidsrum kan du opleve problemer med at logge ind, besøge Mine sider og booke med medlemspriser. Vi beklager eventuelle besvær, dette medfører.

close

Jeg har ikke fået min bookingsbekræftelse. Hvad skal jeg gøre?

Det kan tage lidt tid for at få bookingbekræftelsen. Har du booket via telefon eller e-mail direkte gennem hotellet eller Kundeservice, så skal bekræftelsen komme med e-mail eller sms efter bookingen er gennemført.


Som medlem kan du se dine kommende bookinger på Min side eller i vores app cirka 15 minutter efter gennemført booking. Kontakt Kundeservice, hvis du har spørgsmål eller har brug for hjælp. De kan f.eks. se, om du har angivet den rigtige e-mailadresse eller sende en ny bekræftelse, hvis du har brug for det.

Haster det?

Ring til os på : +47 22 334 200

Mandag - fredag

08:00 - 20:00

Lørdag

09:00 - 17:00

Søndag og helligdage

Lukket


Kontakt os