Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
På Min side eller i appen kan du kun se bookinger, som er gennemført mens du har været logget ind på hjemmesiden eller i appen. Bookinger, som blev lavet mens du var logget ud, via telefon eller via andre bookingtjenester, registreres ikke på din profil.
Det kan også være, at hotellet ikke kan ses blandt dine bookinger. Nogle hoteller har systemer, som ikke er kompatible med bookingoversigten, så de kan ikke ses. Vi arbejder på at løse dette. Her kan du se en liste over hvilke hoteller, det gælder.
Men bare rolig, så længe du har fået en bookingbekræftelse, så har du en booking.
Lignende spørgsmål
Hvordan afbestiller jeg på hjemmesiden?
Hvordan ændrer jeg en hotelbooking?
Jeg har ikke fået min bookingsbekræftelse. Hvad skal jeg gøre?
Hvad betyder navneændringen fra Nordic Choice Hotels til Strawberry for mig som medlem?
Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?
Bor børn gratis på hotel?
Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?
Kan jeg og min partner dele medlemsskab?
Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Hvordan fungerer restaurantkuponerne?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode og hvornår bonuspoint udløber?
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?
Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?
Jeg mangler ekstra point efter pointkampagne, som f.eks. dobbelt eller trippel bonuspoint eller Mastercard. Hvorfor?
Kan jeg betale en af flere sammenhængende bonusnætter med bonuspoint?
Hvilke afbestillingsregler gælder?
Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?
Får jeg bonuspoint, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Kan jeg som medlem tjene bonuspoint på Monday Breakfast?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Kan jeg delbetale et ophold med bonuspoint?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Hvad er Be My Guest?
Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?
Hvad er Monday Breakfast?
Hvad koster Monday Breakfast cost?
Skal jeg bestille bord?
Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?
Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?
Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hvad er Red Carpet?
Hvor mange bonuspoint får jeg pr. overnatning?
Hvordan slår jeg Red Carpet fra?
Får jag bonuspoint på besøg i hotelrestauranten?
Hvordan virker bookingkoder til kurser og konferencer?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os