Medlemskab

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mangler bonuspoint eller Spenn fra en kampagne med f.eks. dobbelte eller tredobbelte bonuspoint, Spenn eller Mastercard.

Kontrollér først, at følgende vilkår er opfyldt:


  • Er der gået 24 timer, efter at de almindelige Spenn kom ind på din profil via Mine sider?
  • Har du fulgt vilkårene for tilbuddet ved bookingen?

Visse tilbud registreres kun én gang pr. måned eller på en bestemt dato, men det mest sædvanlige er, at Spenn kommer, efter du har checket ind. Dette angives på tilbudssiden.


Hvis alle vilkår er opfyldt, men dine Spenn endnu ikke er registreret på din medlemsprofil, skal du kontakte Kundeservice.

Lignende spørgsmål

Jeg mangler Spenn efter et ophold

Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?

Kan jeg booke hotelværelser med Spenn?

Hvad er Spenn Sammen?

Er der nye fordele og muligheder ved at optjene og bruge Spenn?

Hvad tæller som en kvalificerende nat?

Kan jeg konvertere mine bonuspoint til Spenn?

Optjener jeg Spenn og kvalificerende nætter med Strawberry Mastercard?

Hvad er fordelene ved at bruge Spenn-appen?

Hvorfor Spenn?

Hvem driver Spenn?

Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?

Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?

Hvor længe er mine optjente Spenn gyldige?

Kan jeg fortsætte med at optjene Strawberry-point, efter jeg har tilmeldt mig Spenn?

Hvad sker der med mine bonuspoint?

Kan jeg optjene bonuspoint hos Strawberry efter 19. november 2024?

Rejseforsikring

Jeg fik en mail med et rabattilbud. Hvordan booker jeg dette?

Hvordan får jeg adgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?

Betalingsforsikring

Hvordan kan jeg drage fordel af Fryse medlemsniveau og Give Gold-status?

Hvad er Spenn, og hvad betyder det for mig som medlem?

Prisliste

Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?

Hvad er en Superdeal?

Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?

Hvad er Red Carpet?

Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?

Får jag Spenn på besøg i hotelrestauranten?

Hvordan slår jeg Red Carpet fra?

Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?

Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?

Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?

Hvad koster Monday Breakfast cost?

Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?

Behandling af personoplysninger

Does this collaboration mean that I, as a member, can earn Spenn when I shop at, for example, Rema 1000 in Norway or Pressbyrån in Sweden?

Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?

Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode, og hvornår mine bonuspoint eller Spenn udløber?

Kan jeg bruge mine bonuspoint til at betale for en del af mit ophold?

Hvad sker der med mine optjente Lifetime-point og min Lifetime-status?

Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?

Forhøjet kreditgrænse

Hvordan vil mit medlemsniveau blive påvirket af ændringerne 19. november 2024?

Kan jag læse om Strawberry Mastercard et sted?

Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?

Fordele ved Strawberry Mastercard

Hvordan booker jeg Be My Guest?

Hvor meget er et Spenn værd?

Hvor mange Spenn får jeg per hotelnat?

Hvad er Be My Guest?

Hvordan opnår jeg et højere medlemsniveau?

Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?

Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?

Kan jeg betale en af flere sammenhængende nætter med bonuspoint?

Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?

Kan jeg og min partner dele medlemsskab?

Hvad er en medlemsperiode, og hvor længe varer den?

Rente ved delbetaling

Hvilken valuta

Få et overblik fra mobilen

Skal jeg have Spenn-appen som medlem af Strawberry?

What does it mean for me as a member that Reitan Retail is becoming a co-owner of Spenn?

Kontakt

Hvordan fungerer restaurantkuponerne?

Tjener jeg, som booker Be My Guest, Spenn?

Får jeg Spenn, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?

Hvad er Monday Breakfast?

Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?

Kan jeg ansøge om Strawberry Mastercard?

Spær og bestil nyt kort

chat

Haster det?

Ring til os på : +47 22 334 200

Mandag - fredag

08:00 - 20:00

Lørdag

09:00 - 17:00

Søndag og helligdage

Lukket


Kontakt os