!--island-Breadcrumbs:10-->
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode og hvornår bonuspoint udløber?
Gå til fanen "Bonuspoint" i appen. Her finder du al information om medlemsperioder og bonuspoint. Her kan du se, hvornår din medlemsperiode er slut, tidligere medlemsperioder, hvor mange point som forfalder et vist tidspunkt, vilke bonustransaktioner som er lavet, samt hvor mange point du har optjent.
Lignende spørgsmål
Hvorfor kan jeg ikke se min hotelbooking i appen?
Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
Kan jeg få en kvittering fra et tidligere ophold?
Hvordan afbestiller jeg en værelsesbooking i appen?
Kan jeg bruge Service Station, også selvom jeg ikke har booket på strawberry.dk?
Hvorfor er det forskellige bookingnumre i appen og på bookingbekræftelsen?
Hvilke vilkår gælder for appen?
Hvad betyder navneændringen fra Nordic Choice Hotels til Strawberry for mig som medlem?
Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?
Hvornår og hvor i appen finder jeg restaurantkuponen, jeg får som medlem?
Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?
Kan jeg og min partner dele medlemsskab?
Hvilke sprog findes appen på?
Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Hvordan fungerer restaurantkuponerne?
Hvordan kan jeg lægge minibarprodukter på min regning?
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?
Hvordan opdaterer jeg personlig information i appen?
Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?
Jeg mangler ekstra point efter pointkampagne, som f.eks. dobbelt eller trippel bonuspoint eller Mastercard. Hvorfor?
Kan jeg betale en af flere sammenhængende bonusnætter med bonuspoint?
Hvorfor kan jeg ikke finde min booking i appen?
Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?
Jeg har flere bookinger i mit navn - kan jeg bruge Service Station?
Hvad kan jeg bruge chatten til?
Får jeg bonuspoint, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Kan jeg betale ekstra omkostninger ved udcheckning i Service Station?
Kan jeg som medlem tjene bonuspoint på Monday Breakfast?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Kan jeg delbetale et ophold med bonuspoint?
Har hotellet, jeg skal bo hos, mobilnøgler?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Hvad er Be My Guest?
Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?
Hvad er Monday Breakfast?
Hvad koster Monday Breakfast cost?
Skal jeg bestille bord?
Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?
Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?
Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hvad er Red Carpet?
Hvor mange bonuspoint får jeg pr. overnatning?
Hvordan slår jeg Red Carpet fra?
Får jag bonuspoint på besøg i hotelrestauranten?
Kan jeg booke en bonusnat i appen?
Hvordan kopierer jeg medlemsnummeret i appen?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os