Medlemskab

Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?

Alle hoteller har reserveret et begrænset antal Standard- og/eller Superiorværelser, der kan bookes med bonuspoint. Værelsesbooking med øvrige prisalternativer påvirkes altså ikke af, om der er ledige bonusværelser. Hotellet kan have ledige værelser til almindelig pris, selvom bonusværelserne er fuldt bookede. Vi anbefaler derfor altid, at du er ude i god tid, når du vil booke bonusværelse, specielt i de mest populære destinationer som Stockholm, Gøteborg og Malmø.

Lignende spørgsmål

Hvordan afbestiller jeg på hjemmesiden?
Hvordan booker jeg et hotelværelse med bonuspoint?
Jeg mangler Spenn efter et ophold
Hvordan ændrer jeg en hotelbooking?
Jeg har ikke fået min bookingsbekræftelse. Hvad skal jeg gøre?
Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
Forsøger du at booke en bonusnat?
Kan jeg booke hotelværelser med Spenn?
Er der nye fordele og muligheder ved at optjene og bruge Spenn?
Hvad tæller som en kvalificerende nat?
Kan jeg konvertere mine bonuspoint til Spenn?
Optjener jeg Spenn og kvalificerende nætter med Strawberry Mastercard?
Hvor længe er mine optjente Spenn gyldige?
Hvorfor Spenn?
Hvad sker der med mine bonuspoint?
Hvem driver Spenn?
Kan jeg optjene bonuspoint hos Strawberry efter 19. november 2024?
Hvad er fordelene ved at bruge Spenn-appen?
Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?
Kan jeg fortsætte med at optjene Strawberry-point, efter jeg har tilmeldt mig Spenn?
Hvad er Monday Breakfast?
Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?
Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?
Hvordan fungerer restaurantkuponerne?
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mangler bonuspoint eller Spenn fra en kampagne med f.eks. dobbelte eller tredobbelte bonuspoint, Spenn eller Mastercard.
Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?
Får jag Spenn på besøg i hotelrestauranten?
Hvordan får jeg adgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Hvad er Be My Guest?
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?
Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hvordan opnår jeg et højere medlemsniveau?
Hvilke afbestillingsregler gælder?
Kan jeg bruge mine bonuspoint til at betale for en del af mit ophold?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode, og hvornår mine bonuspoint eller Spenn udløber?
Får jeg Spenn, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Hvad er Spenn, og hvad betyder det for mig som medlem?
Hvordan virker bookingkoder til kurser og konferencer?
Hvordan slår jeg Red Carpet fra?
Skal jeg have Spenn-appen som medlem af Strawberry?
Hvad sker der med mine optjente Lifetime-point og min Lifetime-status?
Bor børn gratis på hotel?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Hvad er en medlemsperiode, og hvor længe varer den?
Hvordan kan jeg drage fordel af Fryse medlemsniveau og Give Gold-status?
Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?
Kan jeg og min partner dele medlemsskab?
Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?
Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?
Hvad er Red Carpet?
Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?
Hvordan vil mit medlemsniveau blive påvirket af ændringerne 19. november 2024?
Hvor mange Spenn får jeg per hotelnat?
Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Hvad koster Monday Breakfast cost?
Kan jeg betale en af flere sammenhængende nætter med bonuspoint?

Kontakt os

Du er altid velkommen til at kontakte os direkte.

Mandag - fredag:

08:00 - 20:00

Lørdag:

09:00 - 17:00

Søndag og helligdage:

Lukket

Flere kontaktalternativer