Hvordan vil mit medlemsniveau blive påvirket af ændringerne 19. november 2024?
Du kan være helt rolig! Du beholder det samme medlemsniveau i din nuværende medlemsperiode og kan selvfølgelig fortsætte med at stige i medlemsniveau gennem kvalificerende overnatninger.
Hvis din medlemsperiode starter i en af månederne mellem december og september, beregner vi, hvad dit niveau ville have været ved udgangen af din medlemsperiode, baseret på de point, du har optjent indtil nu i perioden. Hvis resultatet af beregningen viser, at du ved udgangen af perioden ville have nået det samme eller et højere niveau end i dag, modtager du automatisk dette niveau allerede den 19. november. Du beholder niveauet i den nuværende og den næste periode.
OBS! Dette gælder ikke for medlemmer, hvis medlemsperiode starter i oktober eller november. Her vil kvalificerende nætter i stedet bestemme dit medlemsniveau fra 19. november.
Lignende spørgsmål
Jeg mangler Spenn efter et ophold
Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
Kan jeg booke hotelværelser med Spenn?
Er der nye fordele og muligheder ved at optjene og bruge Spenn?
Hvad tæller som en kvalificerende nat?
Kan jeg konvertere mine bonuspoint til Spenn?
Optjener jeg Spenn og kvalificerende nætter med Strawberry Mastercard fra 19. november 2024?
Hvem driver Spenn?
Hvor længe er mine optjente Spenn gyldige?
Hvorfor Spenn?
Hvad sker der med mine bonuspoint?
Kan jeg optjene bonuspoint hos Strawberry efter 19. november 2024?
Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?
Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Kan jeg fortsætte med at optjene Strawberry-point, efter jeg har tilmeldt mig Spenn?
Hvad er fordelene ved at bruge Spenn-appen?
Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?
Hvordan kan jeg drage fordel af Fryse medlemsniveau og Give Gold-status?
Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?
Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mangler bonuspoint eller Spenn fra en kampagne med f.eks. dobbelte eller tredobbelte bonuspoint, Spenn eller Mastercard.
Hvad er en medlemsperiode, og hvor længe varer den?
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Hvordan fungerer restaurantkuponerne?
Hvad er Be My Guest?
Hvad sker der med mine optjente Lifetime-point og min Lifetime-status?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?
Hvad er Red Carpet?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?
Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?
Kan jeg bruge mine bonuspoint til at betale for en del af mit ophold?
Hvordan får jeg adgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Hvordan slår jeg Red Carpet fra?
Får jeg Spenn, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Hvad koster Monday Breakfast cost?
Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?
Skal jeg have Spenn-appen som medlem af Strawberry?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode, og hvornår mine bonuspoint eller Spenn udløber?
Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?
Hvad er Monday Breakfast?
Kan jeg og min partner dele medlemsskab?
Hvad er Spenn, og hvad betyder det for mig som medlem?
Får jag Spenn på besøg i hotelrestauranten?
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?
Kan jeg betale en af flere sammenhængende nætter med bonuspoint?
Hvor mange Spenn får jeg per hotelnat?
Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os