!--island-Breadcrumbs:11-->
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Alle hoteller har reserveret et begrænset antal Standard- og/eller Superiorværelser, der kan bookes med bonuspoint. Værelsesbooking med øvrige prisalternativer påvirkes altså ikke af, om der er ledige bonusværelser. Hotellet kan have ledige værelser til almindelig pris, selvom bonusværelserne er fuldt bookede. Vi anbefaler derfor altid, at du er ude i god tid, når du vil booke bonusværelse, specielt i de mest populære destinationer som Stockholm, Gøteborg og Malmø.
Lignende spørgsmål
Hvordan afbestiller jeg på hjemmesiden?
Hvordan booker jeg et hotelværelse med bonuspoint?
Jeg mangler bonuspoint efter et ophold
Hvordan ændrer jeg en hotelbooking?
Jeg har ikke fået min bookingsbekræftelse. Hvad skal jeg gøre?
Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
Forsøger du at booke en bonusnat?
Kan jeg booke hotelværelser med Spenn?
Hvad er fordelene ved at bruge Spenn?
Hvad tæller som en kvalificerende nat?
Kan jeg konvertere mine bonuspoint til Spenn?
Optjener jeg Spenn og kvalificerende nætter med Strawberry Mastercard fra 19. november 2024?
Kan jeg fortsætte med at optjene Strawberry-point, efter jeg har tilmeldt mig Spenn?
Hvor længe er mine optjente Spenn gyldige?
Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Kan jeg fortsætte med at optjene bonuspoint efter 19. november?
Hvad er fordelene ved at bruge Spenn-appen?
Hvad sker der med mine bonuspoint?
Hvorfor Spenn?
Hvem driver Spenn?
Hvad betyder navneændringen fra Nordic Choice Hotels til Strawberry for mig som medlem?
Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?
Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?
Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?
Kan jeg delbetale et ophold med bonuspoint?
Hvad er Be My Guest?
Får jag bonuspoint på besøg i hotelrestauranten?
Hvor mange bonuspoint får jeg pr. overnatning?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvordan slår jeg Red Carpet fra?
Hvad er Red Carpet?
Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?
Hvilke afbestillingsregler gælder?
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?
Hvordan virker bookingkoder til kurser og konferencer?
Hvad er Spenn, og hvad betyder det for mig som medlem?
Hvordan får jeg adgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Hvad er Monday Breakfast?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Hvad koster Monday Breakfast cost?
Skal jeg bestille bord?
Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?
Får jeg bonuspoint, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Jeg mangler ekstra point efter pointkampagne, som f.eks. dobbelt eller trippel bonuspoint eller Mastercard. Hvorfor?
Kan jeg betale en af flere sammenhængende bonusnætter med bonuspoint?
Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?
Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hvordan fungerer restaurantkuponerne?
Kan jeg som medlem tjene bonuspoint på Monday Breakfast?
Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?
Kan jeg og min partner dele medlemsskab?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode og hvornår bonuspoint udløber?
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Bor børn gratis på hotel?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os