Hvad er Spenn, og hvad betyder det for mig som medlem?
Spenn er navnet på den nye fordelsvaluta og app, som vil blive brugt af både Strawberry og Norwegian. En fælles fordelsvaluta giver dig flere valgmuligheder, og med en separat app får du også et bedre overblik over dine optjente point. De point, du har sparet op i Strawberry, beholder du, men på længere sigt vil det være muligt at overføre dine eksisterende point til Spenn. Spenn bliver lanceret i fjerde kvartal af 2024, og du vil som medlem modtage masser af information på forhånd. Efter lanceringen vil dine point kun blive sparet op i Spenn.
Lignende spørgsmål
Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
Hvad betyder navneændringen fra Nordic Choice Hotels til Strawberry for mig som medlem?
Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?
Kan jeg som medlem tjene bonuspoint på Monday Breakfast?
Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?
Kan jeg og min partner dele medlemsskab?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode og hvornår bonuspoint udløber?
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?
Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Kan jeg delbetale et ophold med bonuspoint?
Hvad er Be My Guest?
Hvad er Red Carpet?
Får jag bonuspoint på besøg i hotelrestauranten?
Hvor mange bonuspoint får jeg pr. overnatning?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvordan slår jeg Red Carpet fra?
Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?
Hvordan får jeg adgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Hvad er Monday Breakfast?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Hvad koster Monday Breakfast cost?
Skal jeg bestille bord?
Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?
Får jeg bonuspoint, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Jeg mangler ekstra point efter pointkampagne, som f.eks. dobbelt eller trippel bonuspoint eller Mastercard. Hvorfor?
Kan jeg betale en af flere sammenhængende bonusnætter med bonuspoint?
Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?
Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hvordan fungerer restaurantkuponerne?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Vi holder lukket hele dagen lørdag 28. september.
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os