Medlemskab

Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?

På Min side eller i appen kan du kun se bookinger, som er gennemført mens du har været logget ind på hjemmesiden eller i appen. Bookinger, som blev lavet mens du var logget ud, via telefon eller via andre bookingtjenester, registreres ikke på din profil.


Det kan også være, at hotellet ikke kan ses blandt dine bookinger. Nogle hoteller har systemer, som ikke er kompatible med bookingoversigten, så de kan ikke ses. Vi arbejder på at løse dette. Her kan du se en liste over hvilke hoteller, det gælder.


Men bare rolig, så længe du har fået en bookingbekræftelse, så har du en booking.

Lignende spørgsmål

Hvordan afbestiller jeg på hjemmesiden?

Jeg mangler Spenn efter et ophold

Hvordan ændrer jeg en hotelbooking?

Jeg har ikke fået min bookingsbekræftelse. Hvad skal jeg gøre?

Kan jeg booke hotelværelser med Spenn?

Er der nye fordele og muligheder ved at optjene og bruge Spenn?

Hvad tæller som en kvalificerende nat?

Kan jeg konvertere mine bonuspoint til Spenn?

Optjener jeg Spenn og kvalificerende nætter med Strawberry Mastercard?

Hvor længe er mine optjente Spenn gyldige?

Hvem driver Spenn?

Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?

Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?

Hvorfor Spenn?

Hvad er fordelene ved at bruge Spenn-appen?

Kan jeg fortsætte med at optjene Strawberry-point, efter jeg har tilmeldt mig Spenn?

Kan jeg optjene bonuspoint hos Strawberry efter 19. november 2024?

Hvad sker der med mine bonuspoint?

Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?

Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?

Hvad koster Monday Breakfast cost?

Hvad er Monday Breakfast?

Hvad er Spenn, og hvad betyder det for mig som medlem?

Bor børn gratis på hotel?

Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?

Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?

Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode, og hvornår mine bonuspoint eller Spenn udløber?

Hvordan fungerer restaurantkuponerne?

Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?

Hvor mange Spenn får jeg per hotelnat?

Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?

Hvordan virker bookingkoder til kurser og konferencer?

Får jeg Spenn, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?

Hvilke afbestillingsregler gælder?

Kan jeg bruge mine bonuspoint til at betale for en del af mit ophold?

Kan jeg betale en af flere sammenhængende nætter med bonuspoint?

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mangler bonuspoint eller Spenn fra en kampagne med f.eks. dobbelte eller tredobbelte bonuspoint, Spenn eller Mastercard.

Får jag Spenn på besøg i hotelrestauranten?

Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?

Kan jeg og min partner dele medlemsskab?

Hvordan får jeg adgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?

Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?

Hvordan kan jeg drage fordel af Fryse medlemsniveau og Give Gold-status?

Hvordan vil mit medlemsniveau blive påvirket af ændringerne 19. november 2024?

Hvad sker der med mine optjente Lifetime-point og min Lifetime-status?

Hvad er en medlemsperiode, og hvor længe varer den?

Skal jeg have Spenn-appen som medlem af Strawberry?

Hvordan opnår jeg et højere medlemsniveau?

Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?

Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?

Hvordan slår jeg Red Carpet fra?

Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?

Hvad er Red Carpet?

Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?

Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?

Hvordan booker jeg Be My Guest?

Hvad er Be My Guest?

Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?

chat

Haster det?

Ring til os på : +47 22 334 200

Mandag - fredag

08:00 - 20:00

Lørdag

09:00 - 17:00

Søndag og helligdage

Lukket


Kontakt os