!--island-Breadcrumbs:11-->
Jeg mangler ekstra point efter pointkampagne, som f.eks. dobbelt eller trippel bonuspoint eller Mastercard. Hvorfor?
Kontrollér først, at følgende vilkår er opfyldt:
- Er der gået 24 timer efter at de almindelige point kom ind på din profil via Min side?
- Har du fulgt vilkårene for tilbuddet ved bookingen?
Visse tilbud registreres kun en gang pr. måned eller på en bestemt dato, men det mest sædvanlige er, at pointene kommer efter du har checket ind. Dette angives på tilbudssiden.
Er alle vilkår opfyldt, men dine point er endnu ikke registreret på din medlemsprofil, skal du kontakte Kundeservice.
Lignende spørgsmål
Jeg mangler bonuspoint efter et ophold
Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
Kan jeg booke hotelværelser med Spenn?
Hvad er fordelene ved at bruge Spenn?
Hvad tæller som en kvalificerende nat?
Kan jeg konvertere mine bonuspoint til Spenn?
Optjener jeg Spenn og kvalificerende nætter med Strawberry Mastercard fra 19. november 2024?
Hvor længe er mine optjente Spenn gyldige?
Kan jeg fortsætte med at optjene bonuspoint efter 19. november?
Hvad er fordelene ved at bruge Spenn-appen?
Hvad sker der med mine bonuspoint?
Kan jeg fortsætte med at optjene Strawberry-point, efter jeg har tilmeldt mig Spenn?
Hvorfor Spenn?
Hvem driver Spenn?
Hvad betyder navneændringen fra Nordic Choice Hotels til Strawberry for mig som medlem?
Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?
Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?
Prisliste
Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Kan jeg delbetale et ophold med bonuspoint?
Hvad er Be My Guest?
Kan jeg ansøge om Strawberry Mastercard?
Få et overblik fra mobilen
Hvad er Red Carpet?
Får jag bonuspoint på besøg i hotelrestauranten?
Hvor mange bonuspoint får jeg pr. overnatning?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvordan slår jeg Red Carpet fra?
Fordele ved Strawberry Mastercard
Spær og bestil nyt kort
Jeg fik en mail med et rabattilbud. Hvordan booker jeg dette?
Kontakt
Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?
Behandling af personoplysninger
Kan jag læse om Strawberry Mastercard et sted?
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?
Hvad er Spenn, og hvad betyder det for mig som medlem?
Hvordan får jeg adgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Rejseforsikring
Hvad er Monday Breakfast?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Hvad koster Monday Breakfast cost?
Skal jeg bestille bord?
Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?
Får jeg bonuspoint, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Kan jeg betale en af flere sammenhængende bonusnætter med bonuspoint?
Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?
Betalingsforsikring
Forhøjet kreditgrænse
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?
Rente ved delbetaling
Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hvordan fungerer restaurantkuponerne?
Kan jeg som medlem tjene bonuspoint på Monday Breakfast?
Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?
Kan jeg og min partner dele medlemsskab?
Hvilken valuta
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode og hvornår bonuspoint udløber?
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os